SERWISU

Szef sprzedaży.

Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.
2017-11-11 10:27:56
Więcej ...

Wysyłanie e-mail w systemie RMA.

Wysyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej - wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.
2017-07-04 19:54:53
Więcej ...

Cykl życia strony internetowej.

Cykl życia strony internetowej zależy od konfiguracji aplikacji internetowej.
2017-06-15 02:02:04
Więcej ...

Pozycjonowanie stron internetowych.

Pozycjonowanie stron rozpoczęło się wraz z rozwojem pierwszych wyszukiwarek internetowych.
2017-03-04 10:27:56
Więcej ...

Reklamacje RMA Framework

Reklamacje RMA Framework.

Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięciu skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac.
2016-10-02 10:27:56
Więcej ...

Kody IRIS.

EICTA IRIS to europejski system kodowania napraw, za pomocą któego gromadzona są dane ustandaryzowane pozwalające na analizę wykonywanych napraw przez serwis gwarancyjny.
2016-09-14 02:02:04
Więcej ...

Wstęp.

Program Studio Reklamacje od 2007 roku zostało wdrożone w wielu różnych brażach i dostosowane do specyfiki reklamacji w zależności od rodzaju wymagań.
2016-09-09 02:02:04
Więcej ...

System CMS.

System zarządzania treścią [ang. Content Managment System] to program przeznaczony do tworzenia i prowadzenia serwisu WWW.
2016-09-01 10:27:56
Więcej ...

Sun Capital.

Sun Capital Sp. z o.o. jest Autoryzowanym Dystrybutorem oprogramowania Kerio, Sophos i Sunbelt w Polsce.
2016-07-19 02:02:04
Więcej ...

Studio Reklamacje.

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.
2016-05-27 02:02:04
Więcej ...

Serwis i usługi.

Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.
2016-05-17 10:27:56
Więcej ...

Numer RMA.

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet powoduje automatyczne nadanie numeru RMA reklamacji - Return Merchandise Authorization.
2016-03-17 10:27:56
Więcej ...

Studio CMS.net

Studio CMS.net.

Moduł zarządzania treścią na stronach internetowych CMS.net
2016-03-15 10:27:56
Więcej ...

Naprawa towaru .

Firma serwisowa ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad.
2016-02-08 10:27:56
Więcej ...

Wdrożenie programu reklamacji .

Wdrożenie platformy informatycznej do rejestracji zgłoszeń reklamacyjnych pozwala usprawnić obieg dokumentów w firmie, szczególnie dotyczących reklamacji i serwisu. Po wdrożeniu bardzo szybko da się zauważyć wymierne korzyści wynikające z uporządkowania procesu.
2016-02-06 02:02:04
Więcej ...

Reklamacje przez internet.

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet.
2016-02-04 10:27:56
Więcej ...

DEMO