SERWISOWA

Wdrożenie Helpdesk OTRS

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń. 2015-09-11 10:27:56




Enova 365

enova365 jest tożsama funkcjonalnie z enova działającą od kilku lat u 6500 użytkowników, wzbogacona o warstwę funkcjonalności Internetu mobilnego, dostarczana w chmurze, SERWISOWAna i wdrażana lokalnie przez ogólnopolską sieć autoryzowanych partnerów. 2015-09-11 10:27:56




Doradztwo IT

Doradztwo informatyczne (konulting informatyczny) ma na celu przedstawienie oferty klientowi, która jest zgodna z jego potrzebami i planowanym budżetem. 2015-09-11 02:02:04




Naprawa towaru

Firma SERWISOWA ma możliwość rejestrowania procesu naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy wolny od wad. 2015-09-11 10:27:56




Obsługa magazynu wysokiego składowania

Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Program można wykorzystywać jako moduł magazynu wysokiego składowania. 2015-09-11 02:02:04




serwisowa

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl