SoftwareStudio > Corax ERP > Serwis i usługi

Serwis i usługi


Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego.

SERWIS I USŁUGI -

Zlecenia serwisowe umożliwiają obsługę serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Program pozwala zarejestrować wszystkie niezbędne informacje na temat przyjętego do naprawy urządzenia wraz ze szczegółowym opisem jego wad i objawów uszkodzenia. Pozwala przypisać pracownika odpowiedzialnego za wykonanie zlecenia, wydrukować rewers dla klienta oraz sporządzić notatkę z naprawy wraz z określeniem reakcji serwisu w formie notatki (np. naprawa, wymiana części itp.).

System obsługuje numery seryjne zapewniając szybkie odnalezienie w bazie urządzenia zgłaszanego do naprawy. Podczas rejestracji zlecenia oraz w późniejszej fazie jego realizacji, program pozwala sprawdzić historię napraw urządzenia oraz umożliwia wgląd do dokumentów powiązanych z podanym numerem seryjnym.

Funkcjonalność modułu pozwala z poziomu zlecenia serwisowego na wydanie z magazynu dokumentem RW potrzebnych do naprawy materiałów, rejestrację kosztów robocizny i usług a także wyfakturowanie zlecenie. W wyniku realizacji zlecenia serwisowego program automatycznie tworzy podsumowanie zlecenia, przedstawiając rachunek kosztów i przychodów oraz informacje związane z osiągniętym zyskiem.

<


Polecamy: SERWIS I USŁUGI
Serwis
serwis i usługi serwis i usługi
usługi
serwis i usługi serwis i usługi

Corax ERP - Zlecenia usługowe

Moduł umożliwia zarejestrowanie przedmiotu zlecenia usługowego, np. samochodu do naprawy, wykonanie instalacji wodnej itp. Następnie pozwala kojarzyć z tym zleceniem dokumenty rozchodowe (R, WZ), dokumenty przychodowe (FZ, PZ, P) oraz faktury sprzedaży (F). Dodatkowo pozwala powiązać ze zleceniem koszty nie udokumentowane w części handlowo-magazynowej, wynikające wprost z zapisów w Księdze Handlowej, np. koszty wynagrodzenia pracownika lub koszty energii. W wyniku tych Operacji system tworzy bilans zlecenia, tj. rachunek kosztów i przychodów umożliwiając weryfikację rentowności wykonania zlecenia usługowego.

Corax ERP - Podsumowanie kosztów i przychodów

Dostarcza informacji na temat podsumowania wartościowego zlecenia usługowego, m.in. wg. wartości zużytych materiałów w cenie zakupu oraz wartości w cenie sprzedaży usług.

Corax ERP - Historia napraw

Program Corax ERP dostarcza szybkiej informacji na temat historii napraw urządzenia, prezentując wszystkie dotychczas zarejestrowane w systemie zlecenia serwisowe związane z naprawianym urządzeniem.

Corax ERP - fakturuj wszystko jedną pozycją

program pozwala wskazać z listy artykułów dowolną pozycję do faktury, a następnie wylicza cenę sprzedaży na podstawie ceny po jakiej został ten materiał wydany na dokumencie RW (może to być cena zakupu, netto lub brutto materiałów) oraz kosztu usługi.

Corax ERP - fakturuj materiały i usługi

Program Corax ERP umożliwia zafakturowanie zlecenia dwoma pozycjami, z czego jedna dotyczyć będzie sprzedaży materiałów wykorzystanych do naprawy urządzenia a druga kosztu wykonania usługi. Pozycje do faktury wraz z cenami sprzedaży pobrane zostaną ze zlecenia serwisowego z zakładek Zużyte materiały i Robocizna. - fakturuj materiały jedna pozycją – pozwala wyfakturować materiały jedną wskazaną z listy artykułów pozycją - fakturuj usługi jedną pozycją – działa analogicznie jak opcja fakturuj materiały jedną pozycją.

Corax ERP - Fakturuj

Uruchamia proces automatycznej rejestracji faktury w systemie wg wybranej metody fakturowania zlecenia. Przed wygenerowaniem dokumentu należy wskazać odpowiedni rejestr, w ramach, którego powstanie faktura. Wyfakturowane zlecenie powoduje zmianę statusu zlecenia na zamknięte oraz wypełnienie daty zamknięcie zlecenia datą jego wyfakturowania. O ile wcześniej nie została wypełniona data zakończenia naprawy również i ona ulega automatycznemu wypełnieniu podczas fakturowania zlecenia.

Skontaktuj się z nami

SoftwareStudio
533 32 26 26

kontakt@softwarestudio.com.pl