RELACJI

Hermes SQL.

Humansoft HermesSQL to wielomodułowy, system zarządzania klasy ERP automatyzujący i optymalizujący procesy biznesowe we wszystkich obszarach działalności średniego przedsiębiorstwa. Jest wysokiej klasy oprogramowaniem stanowiącym wydajne i funkcjonalne rozwiązanie dla firm handlowych, usługowych i produkcyjnych, w tym również dla wieloodziałowych rozproszonych terytorialnie przedsiębiorstw. Pozwala zarządzać firmą zgodnie z najnowszymi technikami i standardami europejskimi, dostarczając kompletnego rozwiązania informatycznego
2017-02-17 16:52:12
Więcej ...

Customer Relationship Management.

Zarządzanie relacjami z klientami system relacji z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Raportowanie SQL Report Server .

Raportowanie w oparciu o SQL Server Report Builder. Pracownicy merytoryczni w całej organizacji — by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje — potrzebują dostępu do danych biznesowych.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Zarządzanie relacjami z klientami.

Zarządzanie relacjami z klientami lub System relacji z klientami (crm (ang.) Customer Relationship Management) to zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Enova wersja 9.0.4668.

Zmiany w programie enova wersjia 9.0.4668 – z dnia 2012-10-12
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

Faktury i magazyn

Faktury i magazyn.

Moduł Magazyn, uzupełniony modułem Faktury systemu enova, tworzy jego część o nazwie Handel.
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

DEMO