REKLAMACJA

Branża obuwnicza.

Reklamacje obuwia zdarzają się bardzo często, a wynika to z fakty eksploatacji przedmiotu objętego gwarancją.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Program Reklamacje .net.

Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje.

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji. Przygotowanie do wdrożenia programu Reklamacje obejmują konfigurację i dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb użytkowników systemu.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Reklamacje przez internet.

Rejestracja zgłoszenia reklamacyjnego przez internet.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Reklamacje RMA Framework

Reklamacje RMA Framework.

Aplikacja umożliwia sprawne przeprowadzenie procesu reklamacji i koordynację działań mających na celu usunięciu skutków powstania wady. Osoby wyznaczone do przeprowadzenia konkretnych działań rejestrują postępy prac.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Usterki i uszkodzenia.

Zgłoszenie reklamacyjne dotyczące wady produktu może zostać oznaczone ze skorowidza jako typowe uszkodzenie.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Studio Reklamacje.

Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu.
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

Zgłoszenie internetowe.

Formularz zgłoszenia internetowego pozwala użytkownikom końcowym (EndUser) na zgłoszenie reklamacji przez internet.
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

DEMO