Kalendarze


Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie spotkania handlowców z klientami.

KALENDARZE - Kalendarze w programie crm.net mają za zadanie przedstawić graficznie wizyty handlowców i ułatwić pracę. Podzielone zostały wg kategorii (statusów) na: planowane wizytyw trakcie realizacjiwykonanerozliczonewszystkie wizyty razem Handlowiec ze poziomu swojego modułu ma dostęp wyłącznie do zarejestrowanych własnych wizyt, natomiast koordynator może przeglądać kalendarze dla wszytkich zarejestrowanych handlowców, dynamicznie włączając lub wyłączając ich z widoku kalendarza. Kolory w kalendarzu odpowiadające poszczególnym handlowcom definiuje się z poziomu administratora przy zakładaniu listy użytkowników programu. Dane w kalendarzu mogą być prezentowane w kilku układach dowolnie zmienianych przez użytkownika: widok jednego dniawidok tygodnia w układzie 5 dni roboczych lub pełen tydzieńwidok miesiącawidok danego roku W trakcie pracy z kalendarzem można dowolnie zmieniać przedział czasowy. Wprowadzając zmiany dotyczące dat rozpoczęcia i zakończenia spotkania, statusu wizyty oraz zmieniając handlowca automatycznie zmieniane są dane w kalendarzach. Wprowadzając dane za dowolnie długi okres np. kilkudniowy automatycznie wprowadzamy taki zapis w kalendarzu przez dni zawarte w podanym przedziale.9315074554238
Kalendarze

Kalendarze

Każdy pracownik korzystający z programu CRM może prowadzić własny kalendarz spotkań i zadań. Administrator może definiować dodatkowe kalendarze np. rezerwacji określonych miejsc czy obiektów (sale konferencyjne, samochody itp). Udostępnianie kalendarzy pracownikom pomaga w planowaniu i realizacji działań dużej grupy handlowców. Kierownik działu sprzedaży (sales manager) za pomocą systemy CRM ma kontrolę i raporty z prac swoich podwładnych.
KALENDARZE
Kalendarze

Kalendarze

Każdy pracownik korzystający z programu CRM może prowadzić własny kalendarz spotkań i zadań. Administrator może definiować dodatkowe kalendarze np. rezerwacji określonych miejsc czy obiektów (sale konferencyjne, samochody itp). Udostępnianie kalendarzy pracownikom pomaga w planowaniu i realizacji działań dużej grupy handlowców. Kierownik działu sprzedaży (sales manager) za pomocą systemy CRM ma kontrolę i raporty z prac swoich podwładnych.
KALENDARZE
Kalendarze
DEMO