Gwarancja

Gwarancja

GWARANCJA (według dyrektywy 1999/44/WE) w ujęciu nowych przepisów, to uprawnienie udzielane kupującemu przez gwaranta (producent, sprzedawca) polegające na przyjęciu odpowiedzialności przez tegoż gwaranta za właściwości sprzedanego towaru konsumpcyjnego, określone w oświadczeniu gwaranta (dokument gwarancyjny, reklama, paragon). W związku z powyższym, ani producent, ani sprzedawca nie mają obowiązku udzielenia kupującemu gwarancji na towar. Zależy to tylko od woli gwaranta. W praktyce jednak zobowiązanie to, a zwłaszcza eksponowany często okres gwarancji, stanowi dość istotny czynnik promocyjny lub marketingowy, dla nabywcy nierzadko decydujący o zakupie danego produktu. Gwarancja nie wyłącza jednak przewidzianych prawem uprawnień z tytułu tzw. niezgodności towaru z umową.


Branża obuwnicza


GWARANCJA (według dyrektywy 1999/44/WE) w ujęciu nowych przepisów, to uprawnienie udzielane kupującemu przez gwaranta (producent, sprzedawca) polegające na przyjęciu odpowiedzialności przez tegoż gwaranta za właściwości sprzedanego towaru konsumpcyjnego, określone w oświadczeniu gwaranta (dokument gwarancyjny, reklama, paragon) GWARANCJA. W związku z powyższym, ani producent, ani sprzedawca nie mają obowiązku udzielenia kupującemu gwarancji na towar. Zależy to tylko od woli gwaranta. W praktyce jednak zobowiązanie to, a zwłaszcza eksponowany często okres gwarancji, stanowi dość istotny czynnik promocyjny lub marketingowy, dla nabywcy nierzadko decydujący o zakupie danego produktu. Gwarancja nie wyłącza jednak przewidzianych prawem uprawnień z tytułu tzw. niezgodności towaru z umową..

Gwarancja

Gwarancja

GWARANCJA (według dyrektywy 1999/44/WE) w ujęciu nowych przepisów, to uprawnienie udzielane kupującemu przez gwaranta (producent, sprzedawca) polegające na przyjęciu odpowiedzialności przez tegoż gwaranta za właściwości sprzedanego towaru konsumpcyjnego, określone w oświadczeniu gwaranta (dokument gwarancyjny, reklama, paragon). W związku z powyższym, ani producent, ani sprzedawca nie mają obowiązku udzielenia kupującemu gwarancji na towar. Zależy to tylko od woli gwaranta. W praktyce jednak zobowiązanie to, a zwłaszcza eksponowany często okres gwarancji, stanowi dość istotny czynnik promocyjny lub marketingowy, dla nabywcy nierzadko decydujący o zakupie danego produktu. Gwarancja nie wyłącza jednak przewidzianych prawem uprawnień z tytułu tzw. niezgodności towaru z umową. Branża obuwnicza

Motorola DS3578.

Przemysłowy bezprzewodowy (Bluetooth) skaner kodów kreskowych 1D ,2D i kody pocztowe Motorola DS3578.
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Motorola DS9808.

Wprowadzając na rynek hybrydowe urządzenie Motorola DS9808 nowej generacji, firma nadała zupełnie nowy wymiar skanowaniu.Motorola DS9808
2015-09-11 10:27:56
Więcej ...

Motorola DS3408.

Motorola DS3408 to czytnik kodów kreskowych, przemysłowy przewodowy przeznaczony dla kodów 1D, 2D oraz kodów pocztowych.Motorola DS3408
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

Usługi informatyczne.

Usługi informatyczne dla firm pozwalają na obniżenie kosztów działalności przedsiębiorstwa z punktu widzenia obsługi informatycznej. Wyprowadzenie usług informatycznych na zewnątrz pozwala na rezygnację z utrzymania stanowiska informatyka w przedsiębiorstwie w miejsce którego wprowadzana jest firma zewnętrzna.
2015-09-11 02:02:04
Więcej ...

DEMO