CRM

SoftwareSrudio w ramach systemu crm oferuje intergację z programem enova w zakresie wspólnej bazy kartotek kontrahentów i pracowników, oznaczeń MPK. Ponadto istenieje możliwość przekazywania danych o wynagrodzeniach do list płac pracowników, których ewidencja prowadzona jest z module crm.net.


Integracja ENOVA


SoftwareSrudio w ramach systemu crm oferuje intergację z programem enova w zakresie wspólnej bazy kartotek kontrahentów i pracowników, oznaczeń MPK CRM. Ponadto istenieje możliwość przekazywania danych o wynagrodzeniach do list płac pracowników, których ewidencja prowadzona jest z module crm.net..

CRM

SoftwareSrudio w ramach systemu crm oferuje intergację z programem enova w zakresie wspólnej bazy kartotek kontrahentów i pracowników, oznaczeń MPK. Ponadto istenieje możliwość przekazywania danych o wynagrodzeniach do list płac pracowników, których ewidencja prowadzona jest z module crm.net. Integracja ENOVA
Rejestr wizytKalendarze
CRM

Studio crm.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie.


Integracja ENOVA


Studio crm CRM.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie..

CRM

CRM

Studio crm.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie. Integracja ENOVA
Rejestr wizytKalendarze

Wizyty handlowca

Za pomocą programu CRM handlowiec planuje swoje wizyty i spotkania z klientami. Wizyty handlowca rejestrowane są w kalendarzu. Po zakończeniu spotkania handlowiec wprowadza w programie informacje odnośnie ustaleń - tworzy raport ze swojej wizyty.
WIZYTY HANDLOWCA

Wizyty handlowców

Praca handlowców w dziale handlowym polega na stałym utrzymywaniu dobrych kontaktów z kontrahentami. Grupą kontrahentów w programie CRM.net rozumieć należy klientów (odbiorców), potencjalnych klientów, partnerów handlowych, podwykonawców, sieci partnerskie lub inne dowolnie zdefiniowane grupy. Każdy klient posiada własną, indywidualną kartotekę w której zapisywane są wszystkie informacje i zdarzenia związane z kontrahentem i spotkaniami. Ponadto z poziomu kartoteki klienta można analizować i raportować dane historyczne, sprzedażowe itp. Wykorzystanie integracji z systemem ERP oraz StudioRaporty i SQL Reporting Services możemy dla każdego klienta wyświetlać dowolne dane jakie firma posiada na jego temat, od wystawionych zamówień, faktur poprzez salda, płatności i rozrachunki.
WIZYTY HANDLOWCÓW

Rejestr wizyt

Każde zapisane spotkanie (umówiona wizyta) zapisywana jest w rejestrach. Administrator może tworzyć (definiować) różne kategorie rejestrów, domyślnie użytkownik posiada: rejestr wizyt planowanych, wizyt w trakcie realizacji, wizyt zrealizowanych i wizyt zamkniętych (rozliczonych). Baza wizyt to tabelka w której dane możemy swobodnie filtrować, sortować i grupować, dla łatwiejszego przeglądania i wyszukiwania informacji. Dostępna w programie jest uniwersalna funkcja eksportu danych rejestr wizyt do pliku excel - XLS.
REJESTR WIZYT

Kalendarze

Każdy pracownik korzystający z programu CRM może prowadzić własny kalendarz spotkań i zadań. Administrator może definiować dodatkowe kalendarze np. rezerwacji określonych miejsc czy obiektów (sale konferencyjne, samochody itp). Udostępnianie kalendarzy pracownikom pomaga w planowaniu i realizacji działań dużej grupy handlowców. Kierownik działu sprzedaży (sales manager) za pomocą systemy CRM ma kontrolę i raporty z prac swoich podwładnych.
KALENDARZE

CRM program

Program Studio CRM.net pozwala przedsiębiorstwom na organizację pracy handlowców, harmonogramowanie spotkań i wizyt oraz zbieranie raportów. CRM program dla handlowców to narzędzie za pomocą którego handlowcy raportują swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz Internetowy, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt, spotkań i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Uniwersalne funkcje umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji.
CRM PROGRAM
O firmie

O firmie.

Branża, w której działamy jest i będzie zawsze wymagająca – w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki SoftwareStudio są ludzie – to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych, dlatego od kilku lat korzystamy z tej technologii i oferujemy naszym klientom rozwiązania informatyczne oparte o rozwiązania Microsoft. Zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla firm, tworzeniem oprogramowania oraz świadczeniem usług w zakresie szkoleń i wdrożeń systemów klasy ERP, CRM, CMMS czy WMS. Od 2006 roku rozwiajamy technologie tworzenia aplikacji biznesowych, które opieramy o rozwiązania Microsoft VisualStudio 2005, Asp.Net + AJAX i język C# oraz Java, baza MS SQL2005 Server.
2017-07-16 08:05:35
Więcej ...

Producent oprogramowania raportującego.

SoftwareStudio jako producent oprogramowania zajmuje się dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla firm, tworzeniem oprogramowania oraz świadczeniem usług w zakresie szkoleń i wdrożeń systemów klasy ERP, CRM, CMMS czy WMS.
2017-07-15 06:37:57
Więcej ...

Magazyny wysokiego składowania logistyka

Magazyny wysokiego składowania logistyka.

Urządzenie można śmiało stosować w wielu dziedzinach: inwentaryzacja w magazynach, handel, automatyzacja pracy w terenie. Niestety sama technologia oprogramowania nie gwarantuje dużej wydajności, gdyż nieumiejętne programowanie lub niewłaściwa konfiguracja serwera może spowodować znaczny spadek wydajności aplikacji. Integracja obejmować może połączenia z aplikacjami klienckimi, terminale przenośne. Obsługa magazynu wysokiego składowania opiera się na pomocniczych kartotekach miejsc adresowych (miejsca składowania) w których przechowywany jest towar. Zastosowanie takich procedur ma uzasadnienie wszędzie tam, gdzie występują rozbudowane magazyny i znaczeniem kluczowym do sprawnego zarządzania masą towarową staje się wiedza nie ile mamy towaru w zapasie, ale gdzie się on znajduje. Program ewidencjonuje towar w układzie ilościowo wartościowym albo tylko ilościowym. Na bieżąco udostępnia informację o stanach: bieżącym dostępnym ilości zamówień od odbiorców rezerwacji ilościach zamówień do dostawców i wielu innych.
2017-07-08 02:00:10
Więcej ...

Wysyłanie e-mail w systemie RMA.

Wysyłanie powiadomień do klientów za pomocą poczty elektronicznej - wiadomości e-mail to najszybszy i skuteczny sposób komunikacji serwisu z klientami.
2017-07-04 19:54:53
Więcej ...

Sortowanie CRM.

Sortowanie uruchamiane jest przez kliknięcie na wybrane pole w wierszu etykiet kolumn
2017-07-04 19:53:14
Więcej ...

Report Builder CRM.

Analizy i raporty za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalą analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników. Technologia SQL Reporting Services pozwala przygotować raporty i udostępniać je w aplikacji przeglądarkowej.
2017-07-04 19:52:14
Więcej ...

Przygotowanie do wdrożenia CRM.

Złożoność rozwiązywanych za pomocą informatyki problemów charakteryzuje wielkość i struktura zbiorów danych oraz złożoność procedur przetwarzania tych informacji.
2017-07-04 19:51:36
Więcej ...

Personalizacja programu CRM.

Personalizacja, czyli dostosowanie programu do własnych potrzeb i wymagań
2017-07-04 19:49:34
Więcej ...

Instalacja programu CRM.

Instalacja i konfiguracja programu crm
2017-07-04 19:45:01
Więcej ...

System Helpdesk OTRS.

Helpdesk (z ang. – biuro pomocy) – część organizacji (dział, sekcja, zespół lub wyznaczona grupa osób) odpowiedzialna za przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników oraz kontrolę ich rozwiązania.
2017-07-04 19:44:11
Więcej ...

Polityka bezpieczeństwa programu dla handlowców

Polityka bezpieczeństwa programu dla handlowców.

Domyślnie program crm używa autentykacji opartej o Windows, w takim wypadku zalogowanie do systemu MS Windows pozwala na automatyczną identyfikacją pracownika i nadanie mu określonych uprawnień do programu crm
2017-07-04 19:42:41
Więcej ...

Prace wdrożeniowe programu CRM

Prace wdrożeniowe programu CRM.

Prace wdrożeniowe crmPrace wdrożeniowe programu do archiwizacji dokumentów
2017-07-04 19:40:32
Więcej ...

Analiza przedwdrożeniowa system CRM.

Analiza przedwdrożeniowa
2017-07-04 19:34:59
Więcej ...

Aplikacje webowe

Aplikacje webowe.

Aplikacja webowa to program komputerowy, który pracuje na serwerze i komunikuje się poprzez sieć komputerową z hostem użytkownika komputera z wykorzystaniem przeglądarki internetowej użytkownika, będącego w takim przypadku interaktywnym klientem aplikacji internetowej.
2017-07-02 21:16:13
Więcej ...

SoftwareStudio Aplikacje internetowe - programy WWW.


2017-07-02 18:07:00
Więcej ...

SoftwareStudio Serwery wirtualne.

Hosting aplikacji
2017-07-02 17:52:23
Więcej ...

DEMO