CRM

SoftwareSrudio w ramach systemu crm oferuje intergację z programem enova w zakresie wspólnej bazy kartotek kontrahentów i pracowników, oznaczeń MPK. Ponadto istenieje możliwość przekazywania danych o wynagrodzeniach do list płac pracowników, których ewidencja prowadzona jest z module crm.net.


Integracja ENOVA


SoftwareSrudio w ramach systemu crm oferuje intergację z programem enova w zakresie wspólnej bazy kartotek kontrahentów i pracowników, oznaczeń MPK CRM. Ponadto istenieje możliwość przekazywania danych o wynagrodzeniach do list płac pracowników, których ewidencja prowadzona jest z module crm.net..

CRM

SoftwareSrudio w ramach systemu crm oferuje intergację z programem enova w zakresie wspólnej bazy kartotek kontrahentów i pracowników, oznaczeń MPK. Ponadto istenieje możliwość przekazywania danych o wynagrodzeniach do list płac pracowników, których ewidencja prowadzona jest z module crm.net. Integracja ENOVA
Rejestr wizytKalendarze
CRM

Studio crm.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie.


Integracja ENOVA


Studio crm CRM.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie..

CRM

CRM

Studio crm.net to aplikacja internetowa w technologii ASP.net na serwerze MS SQL 2008 server, która w znaczący sposób wpływa na sposób pracy kierowników do których kompetencji należy kontrola handlowców w firmie. Integracja ENOVA
Rejestr wizytKalendarze

Wizyty handlowca

Za pomocą programu CRM handlowiec planuje swoje wizyty i spotkania z klientami. Wizyty handlowca rejestrowane są w kalendarzu. Po zakończeniu spotkania handlowiec wprowadza w programie informacje odnośnie ustaleń - tworzy raport ze swojej wizyty.
WIZYTY HANDLOWCA

Wizyty handlowców

Praca handlowców w dziale handlowym polega na stałym utrzymywaniu dobrych kontaktów z kontrahentami. Grupą kontrahentów w programie CRM.net rozumieć należy klientów (odbiorców), potencjalnych klientów, partnerów handlowych, podwykonawców, sieci partnerskie lub inne dowolnie zdefiniowane grupy. Każdy klient posiada własną, indywidualną kartotekę w której zapisywane są wszystkie informacje i zdarzenia związane z kontrahentem i spotkaniami. Ponadto z poziomu kartoteki klienta można analizować i raportować dane historyczne, sprzedażowe itp. Wykorzystanie integracji z systemem ERP oraz StudioRaporty i SQL Reporting Services możemy dla każdego klienta wyświetlać dowolne dane jakie firma posiada na jego temat, od wystawionych zamówień, faktur poprzez salda, płatności i rozrachunki.
WIZYTY HANDLOWCÓW

Rejestr wizyt

Każde zapisane spotkanie (umówiona wizyta) zapisywana jest w rejestrach. Administrator może tworzyć (definiować) różne kategorie rejestrów, domyślnie użytkownik posiada: rejestr wizyt planowanych, wizyt w trakcie realizacji, wizyt zrealizowanych i wizyt zamkniętych (rozliczonych). Baza wizyt to tabelka w której dane możemy swobodnie filtrować, sortować i grupować, dla łatwiejszego przeglądania i wyszukiwania informacji. Dostępna w programie jest uniwersalna funkcja eksportu danych rejestr wizyt do pliku excel - XLS.
REJESTR WIZYT

Kalendarze

Każdy pracownik korzystający z programu CRM może prowadzić własny kalendarz spotkań i zadań. Administrator może definiować dodatkowe kalendarze np. rezerwacji określonych miejsc czy obiektów (sale konferencyjne, samochody itp). Udostępnianie kalendarzy pracownikom pomaga w planowaniu i realizacji działań dużej grupy handlowców. Kierownik działu sprzedaży (sales manager) za pomocą systemy CRM ma kontrolę i raporty z prac swoich podwładnych.
KALENDARZE

CRM program

Program Studio CRM.net pozwala przedsiębiorstwom na organizację pracy handlowców, harmonogramowanie spotkań i wizyt oraz zbieranie raportów. CRM program dla handlowców to narzędzie za pomocą którego handlowcy raportują swoje wizyty u klientów. Do tego celu przygotowany został specjalny formularz Internetowy, za pomocą którego handlowiec wprowadza informacje gdzie, kiedy i u kogo przebywał. Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt, spotkań i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów. Uniwersalne funkcje umożliwiają wprowadzenie nowej wizyty, jej edycję, usunięcie i generowanie delegacji.
CRM PROGRAM

Customer Relationship Management.

Zarządzanie relacjami z klientami system relacji z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
2018-01-26 10:27:56
Więcej ...

Customer Relationship Management.

Zarządzanie relacjami z klientami system relacji z klientami CRM Customer Relationship Management) zestaw narzędzi i procedur istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami.
2018-01-26 10:27:56
Więcej ...

Administrator programu.

Administrator programu CRM handlowcyAdministrator programu
2018-01-24 10:27:56
Więcej ...

Administrator programu.

Administrator programu CRM handlowcyAdministrator programu
2018-01-24 10:27:56
Więcej ...

Wizyty handlowców.

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów.
2018-01-23 02:02:04
Więcej ...

Wizyty handlowców.

Baza wizyt jest zbiorem wszystkich wprowadzonych wizyt i służy do filtrowania ważnych dla użytkownika elementów.
2018-01-23 02:02:04
Więcej ...

Hosting oprogramowania.

Hosting oprogramowania jest to jedno z najtańszych rozwiązań przy zachowaniu wysokiej dostępności i gwarantowanej jakości usług.
2018-01-18 10:27:56
Więcej ...

Hosting oprogramowania.

Hosting oprogramowania jest to jedno z najtańszych rozwiązań przy zachowaniu wysokiej dostępności i gwarantowanej jakości usług.
2018-01-18 10:27:56
Więcej ...

Wdrożenie Helpdesk OTRS.

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.
2017-12-21 10:27:56
Więcej ...

Wdrożenie Helpdesk OTRS.

OTRS Helpdesk to wiodący system typu helpdesk oferowany w ramach licencji AGPL. Helpdesk OTRS został zaprojektowany w celu wsparcia procesu kontaktu klienta z firmą, zwiększenia szybkości oraz sprawności obsługi zgłoszeń.
2017-12-21 10:27:56
Więcej ...

Szef sprzedaży.

Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.
2017-11-11 10:27:56
Więcej ...

Szef sprzedaży.

Osiągnięcia przedsiębiorstwa w najważniejszym obszarze sprzedaży własnych produktów i usług zależą od bardzo wielu czynników i wszystkie one powinny być pod szczególnym nadzorem szefa sprzedaży. System organizacji pracy działu sprzedaży, jest skupiony na tym aby przedstawiciele sprzedaży (HANDLOWCY) zajmowali się sprzedażą. Za jego organizację i kontrolę odpowiedzialność ponosi SZEF SPRZEDAŻY.
2017-11-11 10:27:56
Więcej ...

Intranet.

Intranet – sieć komputerowa ograniczająca się do komputerów w organizacji.
2017-07-20 02:02:04
Więcej ...

Intranet.

Intranet – sieć komputerowa ograniczająca się do komputerów w organizacji.
2017-07-20 02:02:04
Więcej ...

O firmie

O firmie.

Branża, w której działamy jest i będzie zawsze wymagająca – w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki SoftwareStudio są ludzie – to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych, dlatego od kilku lat korzystamy z tej technologii i oferujemy naszym klientom rozwiązania informatyczne oparte o rozwiązania Microsoft. Zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla firm, tworzeniem oprogramowania oraz świadczeniem usług w zakresie szkoleń i wdrożeń systemów klasy ERP, CRM, CMMS czy WMS. Od 2006 roku rozwiajamy technologie tworzenia aplikacji biznesowych, które opieramy o rozwiązania Microsoft VisualStudio 2005, Asp.Net + AJAX i język C# oraz Java, baza MS SQL2005 Server.
2017-07-16 08:05:35
Więcej ...

O firmie

O firmie.

Branża, w której działamy jest i będzie zawsze wymagająca – w działaniu i w myśleniu. Siłą spółki SoftwareStudio są ludzie – to dzięki nim firma utrzymuje się na rynku i zdobywa nowe obszary. Podejmując dużo wyzwań nasi pracownicy poszerzają swoją wiedzę i rozwijają umiejętności podczas realizacji celów w codziennej pracy. Pracują z nami ambitni ludzie, którzy konsekwentnie osiągają doskonałe rezultaty. ASP.NET to jedna z najpopularniejszych obecnie technologii tworzenia dynamicznych witryn WWW i aplikacji internetowych, dlatego od kilku lat korzystamy z tej technologii i oferujemy naszym klientom rozwiązania informatyczne oparte o rozwiązania Microsoft. Zajmujemy się dostarczaniem rozwiązań informatycznych dla firm, tworzeniem oprogramowania oraz świadczeniem usług w zakresie szkoleń i wdrożeń systemów klasy ERP, CRM, CMMS czy WMS. Od 2006 roku rozwiajamy technologie tworzenia aplikacji biznesowych, które opieramy o rozwiązania Microsoft VisualStudio 2005, Asp.Net + AJAX i język C# oraz Java, baza MS SQL2005 Server.
2017-07-16 08:05:35
Więcej ...

DEMO