SoftwareStudio

Studio Archiwizacji Dokumentów SAD

Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów.

Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej.

Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektrnicznej archiwizacji dokuemntów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji.


System DMS o nazwie Studio Archiwizacji Dokumentó SAD.net przeznaczony jest do ułatwienia zarządzania dokumentami w firmie, urzędzie, kancelarii itp. zastosowanie skanwoania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pzowala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: - kontrola i przydzielanie uprawnień - wsparcie dla pracy grupowej - automatyczna archiwizacja dokumentów - łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów Oprogramowanie obsługuje bazę dokumentów w oprciu o: - strukturze zapewniającej dostęp do poszczególnych magazynów dokumentów (folderów) poprzez panel użytkownika (widok) personalizowany dla użytkowników lub działów. Dokumenty mogą być umieszczane w dzrewie katalogów serwera wgrywana np. przez serwer FTP - z zapisem danych w bazie MS SQL server Gromadzenie, porządkowanie i wyszukiwanie dokumentów Dokumenty przechowywane w programie organizowane są w strukturę drzewiastą. Umożliwia to wygodne ustalenie hierarchicznego układu dokumentów dla każdego poziomu, czy też pionu firmy. Istnieje szereg mechanizmów ułatwiających pracę z dokumentami oraz ich wyszukiwanie. Każdy dokument posiada metrykę określającą informacje ogólne dokumentu. Dane znajdujące się w metryce mogą być definiowane przez użytkownika systemu. Dokumenty mogą być również ze sobą powiązane tworząc komplety niezależnie od miejsca w drzewie w którym zostały zapisane. Istnieje również narzędzie do wyszukiwania dokumentów. Przy pomocy licznych kryteriów możliwe jest szybkie i wygodne wyszukanie dokumentu, a następnie wykonanie na liście będącej wynikiem wyszukiwania różnych Operacji (usuwanie, wysyłanie w obieg, przemieszczanie). Magazyn dokumentów pełni funkcję folderów w których przechowywane są dowolne pliki (dokumenty), oraz zawiera bazę wiedzy na temat zgromadzonych dokumenów i ich statusów (np. sprawy w trakcie realziacji, zamkniete, usunięte itp) Administrator definiuje układ elementów panelu użytkownika przypisanego do określonej roli. Panel użytkownika dostępny jest dla poszczególnych użytkowników zalogowanych do systemu - przy czym program wykorzystuje zintegrowane logowanie Windows (autentykacja Windows pozwala wyeliminowac konieczność dodatkowego logowania do programu, gdyż użytkownik zalogowany do Windows jest weryfikowany w bazie aplikacji Studio Dokumenty .net. Wybrani użytkownicy mogą mieć również przypisane uprawnienia do tworzenia nowych magazynów oraz dodawania bądź modyfikacji dokumentów. System logowania - moduł zapewniający bezpieczeństwo bazy dokumentów oraz personalizację poszczególnych paneli użytkowników (widoków tabel). < STUDIO ARCHIWIZACJI DOKUMENTÓW SAD - Studio Archiwizacji Dokumentów SAD. Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji. System DMS o nazwie Studio Archiwizacji Dokumentów SAD.net przeznaczony jest do ułatwienia zarządzania dokumentami w firmie, urzędzie, kancelarii itp. Zastosowanie skanowania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pozwala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych takich jak kontrola i przydzielanie uprawnień, wsparcie dla pracy grupowej, automatyczna archiwizacja dokumentów, łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów. Oprogramowanie Studio Archiwizacji Dokumentów przeznaczony jest do ułatwienia zarządzania dokumentami w firmie, urzędzie, kancelarii itp. zastosowanie skanowania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pozwala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: - kontrola i przydzielanie uprawnień - wsparcie dla pracy grupowej - automatyczna archiwizacja dokumentów - łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów Oprogramowanie obsługuje bazę dokumentów w oparciu o: - strukturze zapewniającej dostęp do poszczególnych magazynów dokumentów (folderów) poprzez panel użytkownika (widok) personalizowany dla użytkowników lub działów. Dokumenty mogą być umieszczane w drzewie katalogów serwera wgrywana np. przez serwer FTP - z zapisem danych w bazie MS SQL server Gromadzenie, porządkowanie i wyszukiwanie dokumentów Dokumenty przechowywane w programie organizowane są w strukturę drzewiastą. Umożliwia to wygodne ustalenie hierarchicznego układu dokumentów dla każdego poziomu, czy też pionu firmy. Istnieje szereg mechanizmów ułatwiających pracę z dokumentami oraz ich wyszukiwanie. Każdy dokument posiada metrykę określającą informacje ogólne dokumentu. Dane znajdujące się w metryce mogą być definiowane przez użytkownika systemu. Dokumenty mogą być również ze sobą powiązane tworząc komplety niezależnie od miejsca w drzewie w którym zostały zapisane. Istnieje również narzędzie do wyszukiwania dokumentów. Przy pomocy licznych kryteriów możliwe jest szybkie i wygodne wyszukanie dokumentu, a następnie wykonanie na liście będącej wynikiem wyszukiwania różnych Operacji (usuwanie, wysyłanie w obieg, przemieszczanie). Magazyn dokumentów pełni funkcję folderów w których przechowywane są dowolne pliki (dokumenty), oraz zawiera bazę wiedzy na temat zgromadzonych dokumentów i ich statusów (np. sprawy w trakcie realizacji, zamknięte, usunięte itp) Administrator definiuje układ elementów panelu użytkownika przypisanego do określonej roli. Panel użytkownika dostępny jest dla poszczególnych użytkowników zalogowanych do systemu - przy czym program wykorzystuje zintegrowane logowanie Windows (autentykacja Windows pozwala wyeliminować konieczność dodatkowego logowania do programu, gdyż użytkownik zalogowany do Windows jest weryfikowany w bazie aplikacji Studio Dokumenty .net. Wybrani użytkownicy mogą mieć również przypisane uprawnienia do tworzenia nowych magazynów oraz dodawania bądź modyfikacji dokumentów. System logowania - moduł zapewniający bezpieczeństwo bazy dokumentów oraz personalizację poszczególnych paneli użytkowników (widoków tabel).
Studio Archiwizacji Dokumentów SADStudio Archiwizacji Dokumentów SADStudio Archiwizacji Dokumentów SADStudio Archiwizacji Dokumentów SADStudio Archiwizacji Dokumentów SAD
Archiwizacja dokumentów

Archiwizacja dokumentów

Program archiwizacji dokumentów i udostępniania przez internet - skanowanie dokumentów. Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu.