ZSI - Zintegrowany Systemu Informatyczny

Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach.

Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. ZSI optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi.

Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach.

ZSI optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia (np. koOperantami, dostawcami, odbiorcami, bankami, urzędami skarbowymi).

Głównymi cechami zintegrowanego systemu informatycznego są:

  • kompleksowość funkcjonalna,
  • integracja danych i procedur,
  • elastyczność funkcjonalna i strukturalna,
  • zaawansowanie merytoryczne i technologiczne
  • otwartość

Wśród tendencji rozwojowych należy wskazać: – szerszy zakres usług biznesowych (np. crm, ERM, PRM, SCM) – pełniejsze wykorzystanie technologii internetowych w realizacji idei e-biznesu – rozwój aplikacji na platformy mobilne systemy – wspomagające zarządzanie wiedzą

< ZSI - ZINTEGROWANY SYSTEMU INFORMATYCZNY - ZSI - Zintegrowany Systemu Informatyczny. Zintegrowany system informatyczny (ang. integrated system) – najbardziej merytorycznie i technologicznie zaawansowana klasa systemów informatycznych wspomagających zarządzanie w przedsiębiorstwach i instytucjach. ZSI optymalizuje procesy zarówno wewnętrzne, jak i zachodzące w najbliższym otoczeniu poprzez oferowanie gotowych narzędzi. Narzędzia te służą do automatyzacji wymiany danych pomiędzy działami przedsiębiorstwa oraz pomiędzy przedsiębiorstwem a innymi podmiotami biznesowymi z jego otoczenia (np. koOperantami, dostawcami, odbiorcami, bankami, urzędami skarbowymi). Głównymi cechami zintegrowanego systemu informatycznego są: kompleksowość funkcjonalna, integracja danych i procedur, elastyczność funkcjonalna i strukturalna, zaawansowanie merytoryczne i technologiczne otwartość Wśród tendencji rozwojowych należy wskazać: – szerszy zakres usług biznesowych (np. crm, ERM, PRM, SCM) – pełniejsze wykorzystanie technologii internetowych w realizacji idei e-biznesu – rozwój aplikacji na platformy mobilne systemy – wspomagające zarządzanie wiedzą
WordPress

WordPress