Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zarządzanie zasobami ludzkimi – termin ten można ogólnie zdefiniować jako strategiczną, jednorodną i spójną metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją. .

Zarządzanie zasobami ludzkimi – termin ten można ogólnie zdefiniować jako strategiczną, jednorodną i spójną metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją. . .

Zarządzanie zasobami ludzkimi (inaczej zarządzanie personelem, funkcja personalna lub Human Resource Management) – termin ten można ogólnie zdefiniować jako strategiczną, jednorodną i spójną metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją. W literaturze stosowane jest także pojęcie „zarządzanie kadrami”, pod którym należy rozumieć zbiór działań (decyzji) związanych z ludźmi, ukierunkowanych na osiąganie celów organizacji i zaspokojenie potrzeb (rozwój) pracowników.

Przedmiotem zainteresowania funkcji personalnej w tym ujęciu są ludzie jako podmioty sprawcze w dążeniu do celów indywidualnych i organizacyjnych, a więc pracownicy pod względem ilościowym i jakościowym, ich zaangażowanie w działalność organizacji, osiągane wyniki oraz uwarunkowania tych zmiennych. Innym spotykanym terminem jest „gospodarowanie zasobami ludzkimi”, które definiuje się jako działanie organizacji nastawione na przyciągnięcie, rozwój i utrzymanie efektywnie działającej siły roboczej. To oddziaływanie na czynnik ludzki w firmie w taki sposób i przy pomocy takich instrumentów, aby poprzez swoich pracowników firma osiągała swoje cele. Elementy wchodzące w skład procesu zarządzania kadrami: planowanie zasobów ludzkich - jest to planowanie służące zaspokajaniu przyszłych potrzeb kadrowych organizacji z uwzględnieniem zarówno czynników wewnętrznych, jak i czynników otoczenia. nabór pracowników (rekrutacja - przygotowanie puli kandydatów do pracy zgodnie z planem zasobów ludzkich; dobór - dwukierunkowy proces w którym organizacja podejmuje decyzję czy zaoferować pracę kandydatowi, a kandydat podejmuje decyzję czy tę ofertę przyjąć), wdrożenie (adaptacja)- jest to program mający na celu bezkonfliktowe włączenie się nowo przyjętych pracowników do organizacji i szkolenie pracowników (rozwój) - proces służący utrzymaniu lub podwyższeniu wydajności na obecnie zajmowanym stanowisku, ocenianie efektów pracy - nieustanny proces dostarczania podwładnym informacji o efektywności ich pracy nagradzanie pracowników (związane z ich motywowaniem).

Na zasoby ludzkie składają się: wiedza (wiedza teoretyczna) umiejętności (np. umiejętność obsługi programu komputerowego) doświadczenie postawy (np. zaangażowanie)

< ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI - Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zarządzanie zasobami ludzkimi – termin ten można ogólnie zdefiniować jako strategiczną, jednorodną i spójną metodę kierowania najcenniejszym z kapitałów każdej organizacji – ludźmi, którzy osobistym i zbiorowym wysiłkiem przyczyniają się do realizacji wszystkich założonych przez organizację celów, a tym samym umacniają jej przewagę nad konkurencją.

Kontrahent

Kontrahent, czyli osoba fizyczna lub osoba prawna będąca stroną transakcji. Słowo KONTRAHENT pochodzi od łacińskiego contrahens, contrahentis, contrahere, czyli ściągać, skupiać, skracać. W potocznym używaniu w przedsiębiorstwie kontrahent to jedna ze stron zawierających umowę; strona umowy, wspólnik, kooperant, partner.. KLIENT DANE KLIENTÓW. 2015-02-12
Kontrahent

Raport tras

Generowanie szczegółowych raportów z tras handlowca pomaga kontrolować jego pracę i porównywać koszty z uzyskiwanymi przychodami.. HANDLOWIEC DELEGACJE. 2015-02-11
Raport tras

Kontakty

Każdy kontrahent, z którym firma prowadzi handel, negocjacje czy inne rozmowy posiada zespół osób z którymi konieczne jest utrzymywanie kontaktów.. DANE KONTAKTOWE. 2015-02-10
Kontakty

Planowanie sprzedaży

Każdy z działów przedsiębiorstwa generujący przychody lub szczegółowo każdy z handlowców ma zaplanowany budżet. W skład takiego budżetu wchodzą planowane przychody i koszty z działalności operacyjnej.. ROCZNY PLAN SPRZEDAŻY BUDŻET. 2015-02-09
Planowanie sprzedaży
Zarządzanie zasobami ludzkimiZarządzanie zasobami ludzkimiZarządzanie zasobami ludzkimiZarządzanie zasobami ludzkimiZarządzanie zasobami ludzkimi
Program CRM

Program CRM

Program dla mobilnych handlowców raporty z wizyt kontrola i rozliczanie pracy. Oprogramowanie dostępne zarówno na komputery z systemami Windows jak i Apple. Handlowcy mogą korzystać z aplikacji na tabletach i smartfonach z systemem Android. Oprogramowanie dla handlowców CRM to nowoczesne rozwiązania na bazie SQL Server. Program dla handlowców do raportowania i harmonogramowania ich pracy.