Tickets - System biletowy

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie.

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany.

Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej.

Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie.

Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany.

Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia powiązane.

Ticket (zgłoszenie) jest zamknięte, jeśli odpowiedź jest odsyłana do klienta, lub jeśli ticket jest osobno zamknięty przez obsługującego system pracownika.

Jeśli klient nie odpowie ponownie na zamkniętym już ticket to przechodzi on do archiwum spraw załatwionych.

Każde zgłoszenie oznaczone za pomocą takiego ticketu jest przechowywane i archiwizowane z pełną informacją i historią zdarzeń.

Ponieważ bilety są traktowane jak zwykłe e-maile, załączniki i adnotacje kontekstowe nie ma żadnego problemu z ich obsługą. System OTRS potrafi przechowywać informacje na temat odpowiednich terminów, czasu pracy, pracowników zaangażowanych i zasobów.

W dowolnym późniejszym etapie zgłoszenia być sortowane i jest możliwe przeszukiwanie i analizowanie wszystkich informacji za pomocą różnych mechanizmów filtrowania.

Za dowolnie wybrany okres czasu możemy raportować zdarzenia i usługi per klient oraz per pracownik.

 

< TICKETS - SYSTEM BILETOWY - System biletowy OTRS. Systemy biletowe (tickets) w systemie Helpdesk OTRS rozwiązują kłopoty występujace w ewidencji za pomocą zwykłej poczty elektronicznej. Wiadomości e-mail są zapisywane w systemie. Gdy klient systemu HelpDesk wysyła żądanie, nowy ticket (bilet) jest generowany przez system i do tej wiadomości przypisywany. Odpowiedź na taką wiadomość rejestrowana jest w systemie jako zdarzenia powiązane. Ticket (zgłoszenie) jest zamknięte, jeśli odpowiedź jest odsyłana do klienta, lub jeśli ticket jest osobno zamknięty przez obsługującego system pracownika. Jeśli klient nie odpowie ponownie na zamkniętym już ticket to przechodzi on do archiwum spraw załatwionych. Każde zgłoszenie oznaczone za pomocą takiego ticketu jest przechowywane i archiwizowane z pełną informacją i historią zdarzeń. Ponieważ bilety są traktowane jak zwykłe e-maile, załączniki i adnotacje kontekstowe nie ma żadnego problemu z ich obsługą. System OTRS potrafi przechowywać informacje na temat odpowiednich terminów, czasu pracy, pracowników zaangażowanych i zasobów. W dowolnym późniejszym etapie zgłoszenia być sortowane i jest możliwe przeszukiwanie i analizowanie wszystkich informacji za pomocą różnych mechanizmów filtrowania. Za dowolnie wybrany okres czasu możemy raportować zdarzenia i usługi per klient oraz per pracownik.  
Tickets - System biletowyTickets - System biletowyTickets - System biletowy
Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS

Helpdesk OTRS Program Helpdesk OTRS to rozwiązanie wsparcia pracy grupowej, serwisu i usług.