SoftwareStudio

Pracownicy

W rejestrze dostępne są funkcje: dopisania, edycji kartoteki, podglądu oraz dopisania uwag, podglądu zamówień, podglądu zadań oraz dopisania nowego zadania. DOPISYWANIE PRACOWNIKA W pierwszym polu należy wpisać imię i nazwisko pracownika, w kolejnych nazwisko, imię, ulicę, miejscowość, kod pocztowy, nr domu, nr mieszkania, telefon, adres e-mail.

W rejestrze dostępne są funkcje: dopisania, edycji kartoteki, podglądu oraz dopisania uwag, podglądu zamówień, podglądu zadań oraz dopisania nowego zadania. DOPISYWANIE PRACOWNIKA W pierwszym polu należy wpisać imię i nazwisko pracownika, w kolejnych nazwisko, imię, ulicę, miejscowość, kod pocztowy, nr domu, nr mieszkania, telefon, adres e-mail. W polu obsługa zamówień należy zaznaczyć czy pracownik będzie miał dostęp do obsługi zamówień, W polu ROLA należy wybrać rolę z listy rozwijanej.

W rejestrze dostępne są funkcje: dopisania, edycji kartoteki, podglądu oraz dopisania uwag, podglądu zamówień, podglądu zadań oraz dopisania nowego zadania.

DOPISYWANIE PRACOWNIKA

W pierwszym polu należy wpisać imię i nazwisko pracownika, w kolejnych nazwisko, imię, ulicę, miejscowość, kod pocztowy, nr domu, nr mieszkania, telefon, adres e-mail. W polu obsługa zamówień należy zaznaczyć czy pracownik będzie miał dostęp do obsługi zamówień, W polu ROLA należy wybrać rolę z listy rozwijanej. W kolejnych polach nadzy wskazać czy dopisywany pracownik ma uprawnienia do przeglądania, drukowania, grupowania i eksportowania danych oraz czy ma być wyświetlane dla niego menu kontekstowe. Zaznaczenie pola wyboru daje mu uprawnienia do wybranej funkcji.

Po wprowadzeniu wszystkich informacji należy je zapisać korzystając z przycisku ZAPISZ. Istnieje także możliwość z wycofania się z wprowadzonych danych korzystając z funkcji ANULUJ.

EDYCJA DANYCH PRACOWNIKA

Funkcja EDYCJA umożliwia wprowadzenia zmian w wybranych polach w wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie przed uruchomieniem funkcji, kartotece oraz umożliwia dopisania uwag oraz dołączenia dowolnych dokumentów w formie elektronicznej, a także podgląd złożonych zamówień.

Po uruchomieniu funkcji pojawia się formularz edycji kartoteki składający się z trzech zakładek. Zakładka DANE PODSTAWOWE umożliwia edycję danych w wybranych polach. Edycję wybranego pola uruchamiamy przez kliknięcie. Zakładka UWAGI umożliwia dopisanie dowolnych uwag-komentarzy do kartoteki wybranego pracownika. Aby do kartoteki pracownika dopisać komentarz należy kliknąć na wiersz z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz.

W pierwszym polu wpisujemy Tytuł notatki, w kolejnym jej treść. Pola KTO i DATA UTWORZENIA zostaną uzupełnione automatycznie przez system po zapisaniu zmian. Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy.

< PRACOWNICY - Pracownicy sklepu internetowego. W rejestrze dostępne są funkcje: dopisania, edycji kartoteki, podglądu oraz dopisania uwag, podglądu zamówień, podglądu zadań oraz dopisania nowego zadania. DOPISYWANIE PRACOWNIKA W pierwszym polu należy wpisać imię i nazwisko pracownika, w kolejnych nazwisko, imię, ulicę, miejscowość, kod pocztowy, nr domu, nr mieszkania, telefon, adres e-mail. W polu obsługa zamówień należy zaznaczyć czy pracownik będzie miał dostęp do obsługi zamówień, W polu ROLA należy wybrać rolę z listy rozwijanej. W kolejnych polach nadzy wskazać czy dopisywany pracownik ma uprawnienia do przeglądania, drukowania, grupowania i eksportowania danych oraz czy ma być wyświetlane dla niego menu kontekstowe. Zaznaczenie pola wyboru daje mu uprawnienia do wybranej funkcji. Po wprowadzeniu wszystkich informacji należy je zapisać korzystając z przycisku ZAPISZ. Istnieje także możliwość z wycofania się z wprowadzonych danych korzystając z funkcji ANULUJ. EDYCJA DANYCH PRACOWNIKA Funkcja EDYCJA umożliwia wprowadzenia zmian w wybranych polach w wybranej, zaznaczonej przez kliknięcie przed uruchomieniem funkcji, kartotece oraz umożliwia dopisania uwag oraz dołączenia dowolnych dokumentów w formie elektronicznej, a także podgląd złożonych zamówień. Po uruchomieniu funkcji pojawia się formularz edycji kartoteki składający się z trzech zakładek. Zakładka DANE PODSTAWOWE umożliwia edycję danych w wybranych polach. Edycję wybranego pola uruchamiamy przez kliknięcie. Zakładka UWAGI umożliwia dopisanie dowolnych uwag-komentarzy do kartoteki wybranego pracownika. Aby do kartoteki pracownika dopisać komentarz należy kliknąć na wiersz z komunikatem Kliknij aby dodać nowy wiersz. W pierwszym polu wpisujemy Tytuł notatki, w kolejnym jej treść. Pola KTO i DATA UTWORZENIA zostaną uzupełnione automatycznie przez system po zapisaniu zmian. Zatwierdzenie wprowadzonych danych wymaga użycia kombinacji klawiszy.
Sklep internetowy Asp.net

Sklep internetowy Asp.net

Program CMS do prowadzenia sklepu internetowego. program CMS SQL asp.net