Faktury

Moduł Handel systemu enova przeznaczony jest do zarządzania działalnością handlowo – magazynową firmy. Pozwala on zarówno na ewidencję i zarządzanie dokumentami handlowymi typu faktury, paragony, korekty, jak i gospodarkę magazynową przy pomocy dokumentów PZ, WZ, RW, PW, itp.

Moduł Handel systemu enova przeznaczony jest do zarządzania działalnością handlowo – magazynową firmy. Pozwala on zarówno na ewidencję i zarządzanie dokumentami handlowymi typu faktury, paragony, korekty, jak i gospodarkę magazynową przy pomocy dokumentów PZ, WZ, RW, PW, itp. Moduł enova Handel pozwala także ewidencjonować oferty i zamówienia oraz automatycznie przetwarzać je na dokumenty faktur i magazynowe.

Moduł Handel systemu enova przeznaczony jest do zarządzania działalnością handlowo – magazynową firmy. Pozwala on zarówno na ewidencję i zarządzanie dokumentami handlowymi typu faktury, paragony, korekty, jak i gospodarkę magazynową przy pomocy dokumentów PZ, WZ, RW, PW, itp. Moduł enova Handel pozwala także ewidencjonować oferty i zamówienia oraz automatycznie przetwarzać je na dokumenty faktur i magazynowe. Podobnie jak i pozostałe elementy systemu wyposażony jest w rozbudowaną konfigurację, za pomocą której dostosowujemy program do specyficznych wymagań Użytkownika. W module sprzedaży generowane są następujące dokumenty:

  • faktury,
  • faktury do paragonu,
  • paragony,
  • faktury korygujące,
  • rachunki,
  • rachunki korygujące.

Użytkownik ma możliwość zdefiniowania własnych dokumentów sprzedaży (tylko w wersji Złotej i Platynowej Handlu, nie dotyczy samego fakturowania). Dokument sprzedaży umożliwia podział płatności, wprowadzając różne formy, terminy a nawet płatników. Szeroki zakres filtrowania informacji daje Użytkownikowi znaczące możliwości analizowania danych dotyczących sprzedaży. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika. Po zainstalowaniu programu oraz założeniu nowej bazy danych, standardowo zainicjowana konfiguracja modułu enova Handel / Faktury pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie pracy. W konfiguracji zdefiniowane zostały następujące elementy:

  • faktury zakupu,
  • sprzedaży oraz dokumenty korygujące,
  • automatycznie generowane dokumenty PZ, WZ,
  • inne dokumenty magazynowe: RW, PW,
  • inwentaryzacja, strata, nadwyżka,
  • obsługa paragonów oraz drukarek fiskalnych,
  • dokumenty ofert i zamówień automatycznie tworzące faktury,
  • obsługa procesu kompletacji produktu,
  • definicje cen pozwalające na automatyczne naliczanie procentowego narzutu i marży ceny towaru,
  • współpraca z rozbudowanym modułem Ewidencji Środków Pieniężnych,
  • współpraca z Ewidencją Dokumentów pozwalająca na pełne księgowanie dokumentów handlowych i magazynowych.

Moduł Ewidencji Środków Pieniężnych, uzupełniający funkcjonalność Faktur, dostarcza informacji o stanie rozrachunków z kontrahentami i stanie finansowym przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty sprzedaży. Bogaty wachlarz raportów pozwala analizować efektywność działań handlowych. Podstawowe funkcje to: generowanie list i dokumentów sprzedaży, tworzenie kart towarowych i usługowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Program prowadzi ewidencję rozrachunków (z uwzględnieniem kompensat), posiada całą gamę dokumentów związanych z rozrachunkami z kontrahentami typu: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). System filtrów definiowanych przez Użytkownika zapewnia duże możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania w dowolnym momencie informacji istotnej dla Użytkownika.

< FAKTURY - Faktury. Moduł Handel systemu enova przeznaczony jest do zarządzania działalnością handlowo – magazynową firmy. Pozwala on zarówno na ewidencję i zarządzanie dokumentami handlowymi typu faktury, paragony, korekty, jak i gospodarkę magazynową przy pomocy dokumentów PZ, WZ, RW, PW, itp. Moduł enova Handel pozwala także ewidencjonować oferty i zamówienia oraz automatycznie przetwarzać je na dokumenty faktur i magazynowe. Podobnie jak i pozostałe elementy systemu wyposażony jest w rozbudowaną konfigurację, za pomocą której dostosowujemy program do specyficznych wymagań Użytkownika. W module sprzedaży generowane są następujące dokumenty: faktury, faktury do paragonu, paragony, faktury korygujące, rachunki, rachunki korygujące. Użytkownik ma możliwość zdefiniowania własnych dokumentów sprzedaży (tylko w wersji Złotej i Platynowej Handlu, nie dotyczy samego fakturowania). Dokument sprzedaży umożliwia podział płatności, wprowadzając różne formy, terminy a nawet płatników. Szeroki zakres filtrowania informacji daje Użytkownikowi znaczące możliwości analizowania danych dotyczących sprzedaży. Numeracja dokumentów jest definiowana przez Użytkownika. Po zainstalowaniu programu oraz założeniu nowej bazy danych, standardowo zainicjowana konfiguracja modułu enova Handel / Faktury pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie pracy. W konfiguracji zdefiniowane zostały następujące elementy: faktury zakupu, sprzedaży oraz dokumenty korygujące, automatycznie generowane dokumenty PZ, WZ, inne dokumenty magazynowe: RW, PW, inwentaryzacja, strata, nadwyżka, obsługa paragonów oraz drukarek fiskalnych, dokumenty ofert i zamówień automatycznie tworzące faktury, obsługa procesu kompletacji produktu, definicje cen pozwalające na automatyczne naliczanie procentowego narzutu i marży ceny towaru, współpraca z rozbudowanym modułem Ewidencji Środków Pieniężnych, współpraca z Ewidencją Dokumentów pozwalająca na pełne księgowanie dokumentów handlowych i magazynowych. Moduł Ewidencji Środków Pieniężnych, uzupełniający funkcjonalność Faktur, dostarcza informacji o stanie rozrachunków z kontrahentami i stanie finansowym przedsiębiorstwa w oparciu o dokumenty sprzedaży. Bogaty wachlarz raportów pozwala analizować efektywność działań handlowych. Podstawowe funkcje to: generowanie list i dokumentów sprzedaży, tworzenie kart towarowych i usługowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Program prowadzi ewidencję rozrachunków (z uwzględnieniem kompensat), posiada całą gamę dokumentów związanych z rozrachunkami z kontrahentami typu: noty odsetkowe, ponaglenia zapłaty, przelewy (w tym przelewy elektroniczne). System filtrów definiowanych przez Użytkownika zapewnia duże możliwości w zakresie sporządzania zestawień i pozyskiwania w dowolnym momencie informacji istotnej dla Użytkownika.

oprogramowanie enova

dokumenty rozliczeniowe w systemie enova.. ENOVA. 2014-09-18
oprogramowanie enova

Enova dokumenty rozliczeniowe

Oprogramowanie enova moduł dokumenty rozliczeniowe wyświetla listę opcji do wyboru: potwierdzenia sald, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty, dokumenty cesji, rozliczenie zaliczek, rozliczenie delegacji.. ENOVA ERP. 2014-06-21
Enova dokumenty rozliczeniowe
Faktury
Program ENOVA

Program ENOVA

Oprogramowanie enova ERP do zarządzania przedsiębiorstwem, funkcjonalność obejmuje wszystkie kluczowe obszary działalności firm produkcyjnych, handlowych i usługowych. SoftwareStudio jest partnerem firmy Soneta i oferuje usługi serwisu i wdrożenia oprogramowania enova.