Usterki i uszkodzenia

Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi naprawami. Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady.

Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi naprawami. Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady. Usterki Tabela usterek zawiera ogólną listę kodów związanych z typowymi usterkami dla danej grupy urządzeń.

Uszkodzenia i usterki

" class="WebInput ssTextBox " style="width:900px; height:500px; " >

Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi ;naprawami.

Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady.

Usterki

Tabela usterek zawiera ogólną listę kodów związanych z typowymi usterkami dla danej grupy urządzeń. Usterka kodowana jest ogólnym typem – w załączniku przykładowa lista usterek. Definiując listę usterek określamy normatywny czas rpacy serwisanta związany z usunięciem danej ustaerki. Na podstawie normatywnego czasu naprawy naliczany jest koszt naprawy związany z roboczogodziną.

Uszkodzenie

Tabela uszkodzeń zawiera listę uszkodzeń stanowiących uszczegółowienie listy usterek. Powiązane uszkodzenia (w ramach wybranej ogólnej usterki urządzenia może zostać określone typowe uszkodzenie lub ewentualnie wybrać inny niesklasyfikowany rodzaj uszkodzenia)

W załączonym przykładzie można definiować że w przypadku określonego uszkodzenia wymagane jest dołączenie dokumentacji w postaci zdjęć, oraz określenie domyślne że dane uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej Ponadto definiowany jest opis w języku polskim i angielskim oraz komentarz dla serwisanta wykonującego naprawę.

Usystematyzowanie wad towarów na USTERKI (typ ogólny) i USZKODZENIA (bardziej szczegółowy) służy ewidencji reklamacji w celach raportowania.

;

Uszkodzenia i usterki

< USTERKI I USZKODZENIA - Usterki i uszkodzenia. Podział zgłoszonych wad na usterki i uszkodzenia pozwala na odpowiednie raportowanie i analizowanie danych statystycznych związanych z wykonywanymi naprawami. Uzyskane w ten sposób dane raportowane są do producenta, aby ten mógł odpowiednio kontrolować i modyfikować produkty eliminując wady. Usterki Tabela usterek zawiera ogólną listę kodów związanych z typowymi usterkami dla danej grupy urządzeń. Usterka kodowana jest ogólnym typem – w załączniku przykładowa lista usterek. Definiując listę usterek określamy normatywny czas rpacy serwisanta związany z usunięciem danej ustaerki. Na podstawie normatywnego czasu naprawy naliczany jest koszt naprawy związany z roboczogodziną. Uszkodzenie Tabela uszkodzeń zawiera listę uszkodzeń stanowiących uszczegółowienie listy usterek. Powiązane uszkodzenia (w ramach wybranej ogólnej usterki urządzenia może zostać określone typowe uszkodzenie lub ewentualnie wybrać inny niesklasyfikowany rodzaj uszkodzenia) W załączonym przykładzie można definiować że w przypadku określonego uszkodzenia wymagane jest dołączenie dokumentacji w postaci zdjęć, oraz określenie domyślne że dane uszkodzenie podlega naprawie gwarancyjnej Ponadto definiowany jest opis w języku polskim i angielskim oraz komentarz dla serwisanta wykonującego naprawę. Usystematyzowanie wad towarów na USTERKI (typ ogólny) i USZKODZENIA (bardziej szczegółowy) służy ewidencji reklamacji w celach raportowania. Uszkodzenia i usterki
Usterki i uszkodzeniaUsterki i uszkodzeniaUsterki i uszkodzenia
Reklamacje .net

Reklamacje .net

Program do obsługi reklamacji i serwisu - naprawy gwarancyjne procedura reklamacyjna RMA. program reklamacje numer RMA serwis gwarancyjny naprawa protokół z reklamacji przez internet