Oprogramowanie 2013-08-09

2013-08-09 Doświadczalna platforma MS

EXP umożliwi testowanie nowych idei przy użyciu uznanych metod naukowych. Pozwoli to w przyszłości ustalić poziom zainteresowania nowym pomysłem, wykazać zależność między daną.

Doświadczalna platforma Microsoftu
EXP umożliwi testowanie nowych idei przy użyciu uznanych metod naukowych. Pozwoli to ustalać poziom zainteresowania nowym pomysłem, wykazać zależność między daną funkcją a wywołanym przez nią efektem. Badania będą oparte na metodach statystycznych. Do tej pory przeprowadzono kilka próbnych testów z wykorzystaniem EXP zakończonych sukcesem. Platforma opiera się o usługi webowe i jest opracowana z myślą o wprowadzeniu innowacyjności w obrębie podobnych usług lub ewentualnie programów opartych o usługi online. Jej zaletą jest przeprowadzanie doświadczeń stosunkowo niskim kosztem. Wiadomo bowiem, że liczące się firmy inwestują ogromne pieniądze, by dostosować najlepiej produkt do zapotrzebowania rynku. Świetnym przykładem wykorzystania EXP jest usługa pomocy Microsoft Office. Użytkownicy wysyłając swoje zapytania bezpośrednio do serwisu Microsoftu otrzymują odpowiedź w postaci artykułu omawiającego żądane rozwiązanie. Umożliwia to autorom pisanie lepszych materiałów i ich dobór na podstawie zadawanych zapytań. Zespoły deweloperów mogą natomiast dzięki wykorzystaniu EXP usprawniać algorytmy wyszukiwania.< Doświadczalna platforma MS

2015-09-11 02:02:04

SoftwareStudio

SoftwareStudio

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Systemy informatyczne, aplikacje biznesowe CRM, WMS, ERP, HR, B2B, B2C. Programy Windows, aplikacje Android, Windows CE, Windows Mobile.
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2013-08-09 Platforma Microsoft SharePoint

Program b>Microsoft Office SharePoint Server/b> 2007 zwiększa efektywność organizacji, udostępniając jeden pakiet aplikacji na skalę przedsiębiorstwa, który spełnia różne wyma.

Microsoft SharePoint Portal server
Program Microsoft Office SharePoint Server 2007 zwiększa efektywność organizacji, udostępniając jeden pakiet aplikacji na skalę przedsiębiorstwa, który spełnia różne wymagania o krytycznym znaczeniu dla firmy, takie jak zarządzanie zawartością i procesami biznesowymi, uproszczenie współpracy w różnych środowiskach i podejmowanie bardziej świadomych decyzji.

Technologia Microsoft SharePoint™ ułatwia współpracę i komunikację osobom pracującym w firmie, a także partnerom handlowym, klientom, dostawcom. Dzięki połączonym możliwościom systemów Microsoft Windows® SharePoint Services i SharePoint Portal Server 2003 pracownicy mogą łatwo tworzyć własne witryny SharePoint oraz zarządzać nimi, a także udostępniać je w całej organizacji.

Program Office SharePoint Server 2007 udostępnia funkcje na skalę przedsiębiorstwa w celu zaspokojenia najważniejszych potrzeb firmy, takich jak zarządzanie zawartością i procesami biznesowymi, uproszczenie znajdowania i udostępniania informacji między różnymi środowiskami oraz umożliwienie podejmowania bardziej świadomych decyzji. Program Office SharePoint Server 2007 obsługuje wszystkie sieci intranet i ekstranet oraz aplikacje sieci Web przedsiębiorstwa w obrębie jednej zintegrowanej platformy zamiast w wielu osobnych, obsługujących część działalności systemach.

Program SharePoint Portal Server 2003 ułatwia dostęp do wszystkich informacji, dokumentów i aplikacji, z których użytkownik korzysta podczas codziennej pracy. Rejestracja pojedyncza oraz wbudowane możliwości integracji z serwerem Microsoft BizTalk® Server i łącznikami aplikacji umożliwiają specjalistom branży IT integrowanie aplikacji o profilu biznesowym z portalem. Użytkownicy mogą na czas uzyskiwać żądane informacje z systemów i raportów oraz wielokrotnie z nich korzystać w swojej pracy. Funkcje przeszukiwania i przeglądania całego portalu pozwalają szybko znajdować i wykorzystywać dokumenty, projekty i sprawdzone procedury.

Składniki Web Part umożliwiają tworzenie jednego widoku uzupełniających się informacji z wielu źródeł, pozwalając na jednoczesne wyświetlanie informacji o klientach pochodzących z systemów zarządzania kontaktami z klientami (crm), programu Microsoft Office Outlook®, udziałów plików i witryn sieci Web.

Program SharePoint Portal Server zwiększa wydajność pracy użytkowników, zapewniając im błyskawiczny dostęp do aktualnych informacji. Użytkownicy mogą również organizować wszystkie wykorzystywane informacje, dokumenty i aplikacje w jednym widoku Moja witryna. Funkcja rejestracji pojedynczej i usługi personalizacji umożliwiają uzyskiwanie dostępu do aplikacji w portalu, a przy tym program SharePoint Portal Server 2003 zapewnia bezpośredni dostęp do najbardziej interesujących części aplikacji bez konieczności zapamiętywania hasła.

Oddziały mogą integrować własne portale programu SharePoint z portalem przedsiębiorstwa, by dzielić się informacjami i doświadczeniem z innymi oddziałami. Zespoły mogą łatwo udostępniać zawartość własnych witryn programu Microsoft Windows.

Witryny SharePoint Services oferują nowy standard przechowywania plików — od zapisywania plików do udostępniania informacji. Witryny te obsługują pracę zespołową różnych grup, umożliwiając użytkownikom współpracę nad dokumentami, zadaniami, kontaktami, zdarzeniami i innymi informacjami. Ponadto umożliwiają menedżerom zespołów i witryn łatwe zarządzanie zawartością stron i działaniami użytkowników.


Integracja Windows SharePoint Services z Microsoft Office

Microsoft® Windows® SharePoint™ Services to komponent platformy Microsoft Windows Server 2003, udostępniający środki pozwalające na współdzielenie informacji i dokumentów, dzięki którym użytkownicy mogą współpracować w sposób szybki, bezpieczny i elastyczny. Ponieważ narzędzia współpracy oferowane przez platformę Windows SharePoint Services nie są trudne w zastosowaniu, możliwe jest bardziej efektywne współdzielenie z innymi pracownikami plików oraz informacji. Witryny SharePoint można łatwo konstruować i wykorzystywać w różnych celach. Możliwe jest na przykład utworzenie strony, która pełniłaby rolę głównej witryny WWW zespołu pracowników, lub takiej, która mogłaby okazać się pomocna w realizacji krótko – lub długoterminowych celów, wyznaczanych grupom pracowników. Typowa witryna SharePoint może być wyposażona w szereg użytecznych narzędzi oraz danych, takich jak biblioteki współdzielonych dokumentów, kontakty, kalendarze, listy zadań, dyskusje oraz inne efektywne środki, umożliwiające wizualizację i współużytkowanie informacji. Udostępnianie dokumentów oraz informacji to jedynie część możliwości oferowanych przez platformę Windows SharePoint Services. Ze względu na fakt, iż pakiet Microsoft Office jest ściśle zintegrowany ze środowiskiem Windows SharePoint Services, możliwe jest korzystanie z cech tego ostatniego bezpośrednio w aplikacjach pakietu Office. Wiele istotnych elementów Windows Platforma Microsoft SharePoint

2015-09-11 10:27:56

SoftwareStudio

SoftwareStudio

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Systemy informatyczne, aplikacje biznesowe CRM, WMS, ERP, HR, B2B, B2C. Programy Windows, aplikacje Android, Windows CE, Windows Mobile.
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2013-08-09 Prace wdrożeniowe

W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić: br/>- przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketin.

Prace wdrożeniowe Narzędziownia
W zakres prac wdrożeniowych powinny wchodzić:

- przygotowanie do wdrożenia polegające na zainstalowaniu sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz prace marketingowe mające na celu zapoznanie kadry zarządzającej z ogólnymi możliwościami systemu, kierunkami ewentualnej jego rozbudowy i zasad współpracy z innymi systemami.

- wprowadzenie odpowiednich baz danych zawierające minimalne informacje umożliwiające rozpoczęcie działalności, doradztwo świadczone na rzecz odpowiednich działów firmy w zakresie budowania bazy indeksowej, kodyfikacji i normowania prowadzących do utworzenia spójnych baz danych możliwych do przenoszenia między działami.

-nadzór na próbną eksploatacją na danych rzeczywistych, na tym etapie powstają także przy współudziale pracowników instrukcje wewnątrzzakładowe pozwalające na unikanie licznych błędów ze strony użytkownika w trakcie eksploatacji. Dobrą zasadą powinno być odnotowywanie własnych spostrzeżeń i doświadczeń co do tego jak rozwiązać jakiś problem, a w przypadku napotkania na trudności najpierw sprawdzenie czy w instrukcji są odpowiednie rozporządzenia co do postępowania w konkretnej sytuacji. Obsługujący winni być odpowiedzialni za prawidłową eksploatację, a przypadkach niejasności szukać rozwiązań u innych użytkowników, w instrukcji lub u dostawcy oprogramowania.

- strojenie systemu polegające na dopasowywaniu ustawień systemu do potrzeb użytkownika oraz szkolenia służb użytkownika w zakresie ogólnych zasad współpracy, zasad wypełniania i kontroli dokumentów źródłowych. Z przedstawionego zakresu wynika, że z pośród osób odpowiedzialnych za eksploatację systemu musi przynajmniej jedna posiadać niezbędny poziom ogólnej wiedzy teoretycznej i praktycznej dotyczącej komputerów i systemów informatycznych. Nie chodzi tu o poznanie szczegółowej budowy i zasady działania komputera, systemu Operacyjnego itp., ale o ogólną znajomość sprzętu, klawiatury, obsługi drukarki, napędu dyskietek. Pierwsze wdrożenia powinny być realizowane przez zespół autorski programu (lub dystrybutorów) przy współudziale pracowników odpowiedniego działu posiadających pewną wiedzę informatyczną. Kolejne wdrożenia mogą odbywać się na zasadzie siłami własnymi, z tym że powinna być możliwość krótkoterminowego zaangażowania pracowników zespołu autorskiego (pożyteczne jest przy tym podpisanie stosownej umowy o opiece autorskiej). Innym zagadnieniem w procesie wdrażania systemów jest właściwy wybór momentu, od którego ma on realizować przewidywane funkcje. Dotyczy to głównie systemów, które tworzą bazę danych i aktualizują ją bieżącymi zdarzeniami transakcyjnymi np. gospodarka magazynowa, system finansowo-księgowy itp. Uwzględniając wymóg rozpoczęcia działania systemu od ściśle ustalonego momentu (terminu) np. otwarcie roku kalendarzowego (bilans otwarcia), inwentura, itp. Należy przyjmując odpowiednie rezerwy, planować przebieg wdrożenia i testowania systemu. Plan powinien uwzględniać termin, do którego powinna być założona baza danych, termin doprowadzenia do zgodności danych w bazie systemu komputerowego z systemem prowadzonym tradycyjnie (salda, stany końcowe, inne), oraz termin wstrzymania całkowitego lub etapowego działania systemu tradycyjnego.* Chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na fakt, że zbyt szybkie i powierzchowne wdrożenie systemu informatycznego może poważnie zakłócić działania przedsiębiorstwa. Przedwczesne porzucenie tradycyjnych metod pracy, silny nacisk na natychmiastowe wdrożenie bez uporządkowania baz indeksowych lub bilansu otwarcia mogą doprowadzić do sytuacji kontrowersyjnych lub kryzysowych (negatywne stosunek do sprzętu, programu i osób wdrażających), a strojenie systemu w takich warunkach jest niezwykle trudne i kosztowne.



Warunki konieczne do wdrożenia systemu
Kierownictwo przedsiębiorstwa musi być świadome informacyjnych potrzeb swojej działalności, jak również orientować się w możliwościach i ograniczeniach technologii informatycznej

-Uczestnictwo wyższego kierownictwa i bezpośrednich użytkowników jest nieodzowne do rozpoznania potrzeb przyszłego systemu

-Otoczenie organizacyjne musi stwarzać warunki do identyfikacji i oceny szans strategicznych zastosowań informatyki

-Pracownicy wszystkich stopni muszą uznać i akceptować kluczową rolę informatycznego wspomagania procesów zarządzania w przedsiębiorstwie przy jednoczesnym przyzwoleniu na podejmowanie wiążącego się z tym ryzyka

-Działanie zmierzające do wdrożenia zaawansowanych rozwiązań informatycznych muszą być traktowane w kategorii inwestycji gospodarczej, a z uwagi na stopień trudności w kategorii złożonego przedsięwzięcia informatycznego.

-Podnoszenie kwalifikacji użytkowników systemu < Prace wdrożeniowe

2015-09-11 10:27:56

Oprogramowanie Narzędzia .net

Oprogramowanie Narzędzia .net

Program Narzędzia - magazyn narzędzi wypożyczalnia to nowoczesne oprogramowanie magazynowe przeznaczone do kontroli i weryfikacji stanów narzędzi i wyposażenia pracowników. Program magazynowy narzędzia; magazyn narzędzi; wypożyczanie narzędzi pracy. Oprogramowanie dla pracowników narzędziowni, może wykorzystywać czytniki kodów kreskowych oraz RFID.
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2013-08-09 SmallBussinesStudio Asp.net

SBS .net internetowa aplikacja wspólpracująca z systemami HumanSoft. SBS.net to nowoczesny system stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagając.

SBS .net inetrnetowa aplikacja wspólpracująca z systemami HumanSoft

SBS .net inetrnetowa aplikacja wspólpracująca z systemami HumanSoft.

SBS.net to nowoczesny system stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, firmy usługowej. Podstawowe możliwości:

  • pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; p
  • rowadzenie kartoteki kontrahentów;
  • prowadzenie kartoteki towarów, usług;
  • pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.;
  • automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury;
  • obsługa płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej;
  • obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz zaliczek i przedpłat;
  • rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z Operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi itp.);
  • pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań) w tym rozrachunków wielowalutowych;
  • wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz, możliwość tworzenia własnych raportów - patrz Report Builder;
  • integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów
< SmallBussinesStudio Asp.net

2015-09-11 02:02:04

Systemy ERP

Systemy ERP

Oprogramowanie ERP dostępne na polskim rynku pozwala na duży wybór. Kilkadziesiąt systemów ERP w różnych przedziałach cenowych pozwalają na wybór odpowiedniej wersji. Oprócz wyboru systemu ERP ważną kwestą jest wybór dostawcy oprogramowania i firmy świadczącej usługi wdrożenia i serwisu. Programy ERP można podzielić na produkty polskich i zagranicznych producentów oprogramowania. SoftwareStudio oferuje wsparcie w systemach ERP: enova i HermesSQL. Ponadto podstawowa znajomość wielu innych systemów ERP (Sage symfonia, Wapro, CDN) pozwala na wsparcie w integracji systemów.
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2013-08-09 Report Builder

Za pomocą raportu tabeli przestawnej można podsumowywać, analizować, przeglądać i przedstawiać dane podsumowania. Za pomocą raportu wykresu przestawnego można graficznie przed.

Analizy i raporty za pomocą Excela lub Report Buildera pozwalą analizować dane w dowolny sposób oraz prezentować je za pomocą widoków, tabel, wykresów czy mierników.

Za pomocą raportu tabeli przestawnej można podsumowywać, analizować, przeglądać i przedstawiać dane podsumowania. Za pomocą raportu wykresu przestawnego można graficznie przedstawiać dane podsumowania zawarte w raportach tabel przestawnych oraz przedstawiać czytelne porównania, wzorce i trendy. Raporty tabeli przestawnej i raporty wykresu przestawnego umożliwiają podejmowanie bardziej świadomych decyzji dotyczących istotnych danych w przedsiębiorstwie.
Raport tabeli przestawnej oferuje interakcyjny sposób szybkiego podsumowywania dużych ilości danych. Raport tabeli przestawnej umożliwia szczegółowe analizowanie danych liczbowych i uzyskiwanie odpowiedzi na nieprzewidziane pytania dotyczące tych danych. Główne zastosowania raportu tabeli przestawnej są następujące:

  • tworzenie kwerend dotyczących dużych ilości danych na wiele przyjaznych dla użytkownika sposobów;
  • częściowe podsumowywanie i gromadzenie danych liczbowych, podsumowywanie danych według kategorii i podkategorii oraz tworzenie niestandardowych obliczeń i formuł;
  • rozwijanie i zwijanie poziomów danych w celu sprecyzowania uzyskanych wyników oraz przechodzenie do szczegółów danych podsumowania w celu analizowania interesujących użytkownika obszarów;
  • przenoszenie wierszy do kolumn lub kolumn do wierszy (czyli „przestawianie”) w celu uzyskania różnych podsumowań danych źródłowych;
  • filtrowanie, sortowanie, grupowanie i warunkowe formatowanie najbardziej użytecznych i interesujących podzbiorów danych, umożliwiające użytkownikowi skoncentrowanie się na żądanych informacjach;
  • prezentowanie zwięzłych, atrakcyjnych i opatrzonych adnotacjami raportów w trybie online lub wydrukowanych.

Raporty tabeli przestawnej są często używane do analizowania powiązanych podsumowań, zwłaszcza wówczas, gdy jest konieczne podsumowanie długiej listy wartości i porównanie kilku aspektów poszczególnych wartości. W raporcie tabeli przestawnej poszczególne kolumny lub pola danych źródłowych stają się polami tabeli przestawnej podsumowującymi wiele wierszy zawierających informacje.

Po utworzeniu wstępnego raportu tabeli przestawnej (przez zdefiniowanie źródła danych, rozmieszczenie pól na liście pól tabeli przestawnej i wybranie wstępnego układu) można wykonywać następujące zadania podczas pracy z raportem tabeli przestawnej:
Eksplorowanie danych przez wykonywanie następujących czynności:

rozwijanie i zwijanie danych oraz wyświetlanie szczegółów dotyczących wartości; sortowanie, filtrowanie oraz grupowanie pól i elementów;

zmienianie funkcji podsumowania oraz dodawanie niestandardowych obliczeń i formuł.

Zmienianie układu formularza i rozmieszczenia pól przez wykonywanie następujących czynności: zmienianie formy raportu tabeli przestawnej: forma kompaktowa, forma konspektu, forma tabelaryczna; dodawanie i usuwanie pól oraz zmienianie ich rozmieszczenia; zmienianie kolejności pól lub elementów.

Zmienianie układu kolumn, wierszy i sum częściowych przez wykonywanie następujących czynności:
włączanie lub wyłączanie nagłówków pól kolumn i nagłówków pól wierszy oraz wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy

wyświetlanie sum częściowych powyżej lub poniżej odpowiadających im wierszy;

dopasowywanie szerokości kolumn podczas odświeżania;

przenoszenie pola kolumny do obszaru wiersza lub pola wiersza do obszaru kolumny;

scalanie lub rozdzielanie komórek elementów zewnętrznego wiersza lub kolumny.

Zmienianie wyświetlania pustych komórek i błędów przez wykonywanie następujących czynności:

zmienianie sposobu wyświetlania błędów i pustych komórek; zmienianie sposobu wyświetlania elementów i etykiet bez danych; wyświetlanie lub ukrywanie pustych wierszy.
Zmienianie formatu przez wykonywanie następujących czynności:
ręczne i warunkowe formatowanie komórek i zakresów;

zmienianie ogólnego stylu formatowania tabeli przestawnej; zmienianie formatu liczb dla pól;

uwzględnianie formatowania serwera OLAP.

< Report Builder

2015-09-11 02:02:04

Oprogramowanie Narzędzia .net

Oprogramowanie Narzędzia .net

Program Narzędzia - magazyn narzędzi wypożyczalnia to nowoczesne oprogramowanie magazynowe przeznaczone do kontroli i weryfikacji stanów narzędzi i wyposażenia pracowników. Program magazynowy narzędzia; magazyn narzędzi; wypożyczanie narzędzi pracy. Oprogramowanie dla pracowników narzędziowni, może wykorzystywać czytniki kodów kreskowych oraz RFID.
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa