Oprogramowanie 2011-08-08

2011-08-08 Ustawa o e-podpisie do kosza

Ministerstwo Gospodarki proponuje: podpis kwalifikowany - odpowiednik dzisiejszego podpisu bezpiecznego; pieczęć elektroniczną - podpis urzędu administracji publicznej; podpis.

Ministerstwo Gospodarki przygotowuje jej nową wersję, wprowadzającą kilka rodzajów podpisów elektronicznych

Ministerstwo Gospodarki proponuje: podpis kwalifikowany - odpowiednik dzisiejszego podpisu bezpiecznego; pieczęć elektroniczną - podpis urzędu administracji publicznej; podpis łączny - grupy osób oraz podpis urzędowy - do wprowadzania przez MSWiA. Ponadto, zgodnie z projektem, w sprawach prostych, nie wymagających deklaracji woli lub twardej identyfikacji, obywatel będzie mógł oznaczyć elektroniczną korespondencję z urzędem imieniem, nazwiskiem i numerem PESEL. Notabene, w projekcie ustawy będzie wolny wybór, kiedy użyć danego podpisu. Będzie to zależało od przepisów regulujących poszczególne dziedziny życia lub wzajemnych umów, jakie podpisy będą honorowane w bankach, a jakie w urzędach. Wprowadzone mają też być dwie nowe usługi: datownik elektroniczny i znakowanie czasem. Projekt przewiduje również wykorzystanie biometrii w celu potwierdzenia identyfikacji składającego e-podpis. W listopadzie br. ustawą zajmie się Rada Ministrów. Potem projekt trafi on do Sejmu. Za kilka miesięcy powinny się na rynku pojawić nowe podpisy elektroniczne.

Do czego dziś może przydać się certyfikat kwalifikowany?

  • Przesyłania drogą elektroniczną dokumentów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
  • Nadawania mocy prawnej dokumentom w kontaktach prawnych przez Internet.
  • Pozyskiwania wypisów elektronicznych dotyczących wszystkich podmiotów gospodarczych wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego.
  • Podpisywania urzędowej korespondencji z podmiotami administracji publicznej za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej.
  • Składania elektronicznych deklaracji podatkowych.
  • Zawierania umów cywilno-prawnych w formie elektronicznej.
  • Wystawiania faktur w formie elektronicznej.
  • Uczestniczenia w aukcjach i przetargach elektronicznych.
  • Podpisywania raportów do Generalnego Inspektora Informacji Finansowej.
  • Zgłaszania drogą elektroniczną zbiorów danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych.
  • Składania e-deklaracji do Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego.

Od 21 lipca 2008 r. płatnicy składek na ubezpieczenia społeczne, którzy przekazują dokumenty ubezpieczeniowe oraz ich korekty w postaci elektronicznej zobowiązani będą do przesyłania do ZUS dokumentów potwierdzonych kwalifikowanym e-podpisem. Prawie wszyscy wyczekują z zakupem certyfikatu do ostatniej chwili. Zgodnie z obowiązującym od 21 lipca 2007 r. artykułem 47a ustawy z 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych, Zakład Ubezpieczeń Społecznych ma obowiązek przyjmować dokumenty ubezpieczeniowe od płatników składek w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Oznacza to, że od 21 lipca 2007 r. płatnicy mogą - choć nie muszą - przesyłać Zakładowi dokumenty opatrzone kwalifikowanym e-podpisem. Zakład ma zaś obowiązek je przyjąć, jednocześnie jednak uznaje dokumenty podpisane dedykowanym podpisem elektronicznym, który jest składany przy użyciu niekwalifikowanego certyfikatu, jaki płatnicy otrzymują za pośrednictwem ZUS. Za cztery miesiące jednak, posługiwanie się kwalifikowanym podpisem elektronicznym stanie się obowiązkiem firm zatrudniających ponad pięć osób. Umożliwiały to kolejne wersje Programu Płatnik, z których aktualna opatrzona numerem 7.02.001, opublikowana została 1 stycznia 2008 r. Korzystając z tego programu można przekazywane elektronicznie dokumenty ubezpieczeniowe podpisywać używając certyfikatu kwalifikowanego lub niekwalifikowanego. ZUS oszacował, że zmiana rodzaju certyfikatów wykorzystywanych w komunikacji z Zakładem wymaga wygenerowania przez trzy kwalifikowane centra certyfikacji - PCC Certum (Unizeto Technologies), Szafir (Krajowa Izba Rozliczeniowa) i PCCE Sigillum (Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych) 400-450 tys. certyfikatów. Tożsamość osoby podpisującej umowę można zweryfikować w dowolnym punkcie rejestracji lub punkcie potwierdzania tożsamości (sieć takich punktów jest systematycznie rozbudowywana przez wszystkie centra certyfikacji).

< Ustawa o e-podpisie do kosza

2015-09-11 02:02:04

SoftwareStudio

SoftwareStudio

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Systemy informatyczne, aplikacje biznesowe CRM, WMS, ERP, HR, B2B, B2C. Programy Windows, aplikacje Android, Windows CE, Windows Mobile.
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2011-08-08 Strony internetowe

b>Projektowanie stron www/b>br/>br/>O tym jak bardzo ważne jest posiadanie własnej strony nie trzeba nikogo przekonywać. Jak jest postrzegana firma, która nie posiada własnej .

Projektowanie stron Internetowych, sklepów Internetowych witryn biznesowych oraz aplikacji webowych.
Projektowanie stron www

O tym jak bardzo ważne jest posiadanie własnej strony nie trzeba nikogo przekonywać. Jak jest postrzegana firma, która nie posiada własnej strony internetowej doskonale opisuje - „25 lat temu wiarygodność firmy oceniano po wyglądzie zewnętrznym jej przedstawiciela – czy krawat ma równo zawiązany, koszulę uprasowaną a buty się odpowiednio błyszczą. Dziś firma, która nie ma porządnej, aktualizowanej strony internetowej przypomina faceta w przepoconym podkoszulku, wymiętych spodniach i sandałach. Chciałbyś z kimś takim robić interesy?”
Microsoft wychodzi naprzeciw oczekiwaniom firm, króre chciałby zaisntnieć w internecie, dzięki najwyższej jakości, innowacyjnemu oprogramowaniu Microsoft wspomaga usługodawców w tworzeniu sieci usługowej opartej na oprogramowaniu, stwarzając nowe szanse uzyskania przychodów, a także zwiększając satysfakcję klienta dzisiaj i na przyszłość. Chcemy, aby przedsiębiorcy dostali nowe atuty. Idealna komunikacja to lojalni klienci i nowe możliwości. A nowe możliwości biznesowe przedsiebiorców to satysfakcja klienta dzisiaj i w przyszłości.


Po co mojej firmie strona www?

Obecność w Internecie pomaga przedstawić swoje produkty odbiorcom z całego świata. Może przyczynić się do wzrostu obrotów, redukcji kosztów i nawiązania lepszych kontaktów z klientami oraz dostawcami. Koszty związane z uruchomienie strony WWW są stosunkowo niskie, dlatego każda firma powinna rozważyć taką możliwość. Właściwa strategia dla Twojej strony WWW powinna koncentrować się na:
• korzyściach wynikających z uruchomienia strony WWW
• kosztach związanych z uruchomieniem i utrzymaniem strony WWW
• sposobach, dzięki którym Twoja strona WWW zacznie przynosić pieniądze Atut w biznesie Dzięki własnej stronie WWW, masz szansę dotrzeć do nowych klientów i poprawić komunikację z aktualnie obsługiwanymi. Możesz również prowadzić sprzedaż on line.
1. Popraw komunikację marketingową z dotychczasowymi klientami
• Informuj klientów na bieżąco o nowych produktach i ofertach specjalnych
• Uruchom forum, na którym klienci będą mogli wyrazić swoje opinie
• Opublikuj wszystkie szczegółowe informacje, które uważasz za istotne. Co istotne, zamieszczanie dodatkowych materiałów nie wiąże się właściwie z żadnymi dodatkowymi kosztami
2. Kieruj ofertę na nowe rynki, zarówno krajowe, jak i zagraniczne
• Możesz dotrzeć do potencjalnych nabywców z dowolnej części kraju lub świata
• W praktyce jednak, klienci z Polski są o tyle bardziej atrakcyjni, że nie wymagają dodatkowej pracy wynikającej z różnicy w przepisach prawnych, problemów związanych z barierą językową, konieczności dokonywania tłumaczeń z języka obcego czy dokumentacją celną
• Najbardziej aktywni, jeśli chodzi o wykorzystanie Internetu, pozostają mieszkańcy USA, ale odsetek użytkowników szybko rośnie również na Dalekim Wschodzie, w Ameryce Południowej i w Europie. Ludzie z całego świata mogą dotrzeć do Twojej strony równie łatwo, jak do swoich lokalnych serwisów
3. Ograniczaj koszty, udostępniając on line informacje techniczne i funkcje pomocy posprzedażnej
• Stwórz listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ), dzięki której klienci będą mogli sami znaleźć odpowiedzi na swoje wątpliwości w momencie, gdy będą mieli taką potrzebę
• Opublikuj dodatkowe informacje, które pomogą klientom dokonać pierwszego zakupu
4. Chroń istniejące źródła przychodu i twórz nowe
• Stwórz sklep online, dzięki któremu będziesz mógł sprzedawać swoje produkty lub usługi przez Internet
• Sprzedaż przez Internet błyskawicznie rośnie, ponieważ ludzie w coraz mniejszym stopniu obawiają się płacenia kartami kredytowymi w sieci, poza tym istnieją inne formy płatnośći takie jak np. przelew i płatność za zaliczeniem

Umożliwienie pracownikom pracy poza biurem

Technologie łączności zdalnej pozwalają pracować z dala od miejsca pracy
Przedsiębiorstwa pragnące utrzymać swoich najlepszych pracowników mogą umożliwić tym osobom wykonywanie pracy zdala od biura np.w domu, co może okazać się doskonałym sposobem na pozyskanie ich lojalności. Dostępne współcześnie opcje łączności zdalnej umożliwiają pracownikom taką pracę i utrzymanie wysokiej wydajności. Pracownicy mogą pozostać w domu z chorym dzieckiem lub uniknąć podróży do biura w weekend, korzystając z komputera i połączenia internetowego do odczytania służbowych wiadomości e-mail lub zalogowania się do firmowej sieci. Jest wiele sposobów korzystania ze zdalnej łączności, zależnych częściowo od technologii dostępnym w danym miejscu, a także od urządzeń dostępnych w miejscu pracy. Oto kilka sposobów wartych zasługujących na rozważenie:
1. Pulpit zdalny: Po zainstalowaniu systemu Windows XP lub Windows Vista na komputerze firmowym można uzyskać pełny dostęp do niego z komputera domowego z połączeniem internetowym lub sieciowym. Na przykład można połączyć się z komputerem w biurze z domu i Strony internetowe

2015-09-11 10:27:56

Strony internetowe
Usługi

Usługi

Usługi informatyczne. usługi informatyczne
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2011-08-08 Zlecenia wysyłki

W programie Spedycja.net domyślnie dokumenty Wz stanowią rejestr zleceń do pryzgotowania paczek do spakowania. Rozwiązanie doskonale się spradwza w firmach prowadzących handel.

Zlecenia wysyłki paczek za pomocą programu Spedycja .net

W programie Spedycja.net domyślnie dokumenty Wz stanowią rejestr zleceń do pryzgotowania paczek do spakowania. Rozwiązanie doskonale się spradwza w firmach prowadzących handel na podstawie zamówień internetowych lub zleceń przesyłanych mailem i wykorzystujące firmy kurierskie do dostawy towaru.

W systemie handlowym lub magazynowym rejestruje się dokument księgowy wydania z magazynu Wz, który odpowiednio oznaczony stanowi podstawę do przygotowania jednostek logistycznych związanych ze spedycją towaru. W ramach programu jednostką logistyczną jest PACZKA. Klient zamawiajac towar może otryzmać jedną lub więcej paczek.

< Zlecenia wysyłki

2015-09-11 02:02:04

SoftwareStudio

SoftwareStudio

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Systemy informatyczne, aplikacje biznesowe CRM, WMS, ERP, HR, B2B, B2C. Programy Windows, aplikacje Android, Windows CE, Windows Mobile.
programy demo Programy DEMO
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2011-08-08 Integracja z systemem ERP

Moduł spedycja, jest zewnętrznym programem służącym do wspomagania pracy magazynu, w zakresie spedycji towarów. Składa się z dwóch modułów: - Replikator program synchronizac.

Moduł spedycja, jest zewnętrznym programem służącym do wspomagania pracy magazynu, w zakresie spedycji towarów

Moduł spedycja, jest zewnętrznym programem służącym do wspomagania pracy magazynu, w zakresie spedycji towarów. Składa się z dwóch modułów:

  • - Replikator program synchronizacji danych – działający w tle- wykonuje replikację między bazą danych systemu ERP a bazą danych programu Spedycja.
  • Studio Spedycja – program obsługiwany przez magazyn logistyczny

Program synchronizacji danych Replikator odpowiada za przesyłanie danych z aplikacji wystawiającej dokumenty sprzedaży (systeme ERP) do bazy programu Spedycja. Proces synchronizacji nie wiążę się wyłącznie z przegraniem danych, procedura mianowicie dokonuje selekcji danych, i przesyła wyłącznie dane niezbędne z punktu widzenia procesu spedycji. Ponadto procedura synchronizacji może dokonywać rozdziału danych na poszczególne magazyny i synchronizować dane w kilku bazach, dla różnych magazynów, różnych czy to z powodu lokalizacji, lub posiadanego asortymentu.
Synchronizacja może być prowadzona z baz dowolnego typu, od najbardziej wykorzystywanych obecnie baz opartych na języku SQL, takich jak MS SQL czy Oracle, po bazy plikowe, jak dbf.

;

Wariant

Opis

Zalety

Wady

Zaangażowanie
dosatwcy ERP

Zaangażowanie SoftwareStudio

1

Integracja z systemem ERP

2015-09-11 10:27:56

SoftwareStudio

SoftwareStudio

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Systemy informatyczne, aplikacje biznesowe CRM, WMS, ERP, HR, B2B, B2C. Programy Windows, aplikacje Android, Windows CE, Windows Mobile.
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa

2011-08-08 Report Builder 2.0 SQL 2008 server

Raportowanie w oparciu o Microsoft Report Builder i Report Viewer Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, kt.

Raportowanie w oparciu o Microsoft Report Builder i Report Viewer

Raportowanie w oparciu o Microsoft Report Builder i Report Viewer

Pracownicy by móc szybko i sprawnie podejmować decyzje potrzebują szybkiego dostępu do danych biznesowych, które rejestrowane są za pomocą różnych programów. Posiadający wszechstronne umiejętności i wiedzę pracownicy potrzebują intuicyjnego, a jednocześnie silnego narzędzia, umożliwiającego przeglądanie danych i znajdowanie odpowiedzi na pytania o znaczeniu krytycznym, bez konieczności posiadania szczegółowej wiedzy technicznej na temat firmowych źródeł danych. Report Builder — składnik Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services — umożliwia użytkownikom tworzenie własnych raportów z wykorzystaniem przyjaznego modelu danych. Narzędzie to wykorzystuje platformę Reporting Services do udostępnienia wszystkim użytkownikom funkcji raportowania ad hoc.

Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 dostarcza intuicyjne, przypominające pakiet Office środowisko tworzenia raportów umożliwiające firmom i zaawansowanym użytkownikom wykorzystanie doświadczenia w korzystaniu z produktów wchodzących w skład pakietu Microsoft Office 2007. Program Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services Report Builder 2.0 obsługuje wszystkie funkcje usług SQL Server 2008 Reporting Services, w tym: Możliwości tworzenia elastycznego układu raportu oferowane przez język definicji raportu programu SQL Server 2008. Wizualizacje danych, w tym wykresy i mierniki. Pola tekstowe obsługujące tekst sformatowany. Eksportowanie do formatu programu Microsoft Office Word. Funkcje specyficzne dla programu Report Builder 2.0 związane z uproszczeniem procesu tworzenia i edytowania raportów oraz kwerend są następujące: Łatwe w użyciu kreatory tworzenia obszarów danych tabeli, macierzy i wykresu. Obsługa bezpośredniego otwierania i edytowania raportów przechowywanych na serwerze raportów. Obsługa funkcji korzystania z zasobów serwera, takich jak udostępnione źródła danych. Projektanci kwerend dla wielu źródeł danych, w tym projektant kwerend przeznaczony specjalnie dla programu Microsoft SQL Server.

Klient Report Builder

Użytkownicy tworzą i edytują raporty za pomocą aplikacji klienckiej Report Builder. Interfejs użytkownika aplikacji Report Builder został zbudowany podobnie jak interfejs takich aplikacji jak Excel czy PowerPoint z pakietu Microsoft Office. Report Builder to aplikacja ClickOnce wdrażana za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Użytkownik rozpoczyna pracę od wybrania szablonów układu raportu, zawierających predefiniowane sekcje danych, takie jak tabele, macierze czy wykresy. Następnie przeciąga z modelu wybrane elementy danych, umieszcza je w widoku projektu i definiuje ograniczenia pozwalające przefiltrować dane źródłowe raportu. Model zawiera wszelkie informacje, które narzędzie Report Builder potrzebuje do automatycznego wygenerowania zapytania i pobrania wymaganych danych. Report Builder pozwala także użytkownikom na:

  • formatowanie raportów i uzupełnianie ich napisami,
  • tworzenie nowych pól i obliczeń zdefiniowanych z wykorzystaniem modelu,
  • podgląd, drukowanie i publikowanie raportów,
  • eksport danych tworzących raport do plików w różnych formatach, w tym w formacie Microsoft Excel, Microsoft Word, PDF Acrobat Reader
< Report Builder 2.0 SQL 2008 server

2015-09-11 02:02:04

SoftwareStudio

SoftwareStudio

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Systemy informatyczne, aplikacje biznesowe CRM, WMS, ERP, HR, B2B, B2C. Programy Windows, aplikacje Android, Windows CE, Windows Mobile.
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa