OPROGRAMOWANIE REKLAMACJE .NET
ROLA PARTNER

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI I SERWISU - NAPRAWY GWARANCYJNE PROCEDURA REKLAMACYJNA RMA.
ROLA PARTNER

Rola partnera pozwala przeglądać reklamacje użytkownikom z przypisanym kontem partnera – ograniczone są zapisy dla pozycji wg analityki danego kontrahenta i towaru.

Rola partnera pozwala przeglądać reklamacje użytkownikom z przypisanym kontem partnera – ograniczone są zapisy dla pozycji wg analityki danego kontrahenta i towaru.

Program do obsługi reklamacji i serwisu - naprawy gwarancyjne procedura reklamacyjna RMA. Rola Partner.


Trudno sobie wyobrazić nowoczesną firmę handlowo produkcyjną, która nie ma dobrze zorganizowanego procesu zarządzania reklamacjami i serwisem gwarancyjny. Wprowadzając produkty na rynek producent lub firma handlowa musi zapewnić sprawną obsługę w zakresie reklamacji i serwisu pamiętając jednocześnie o kosztach. Stały wzrost liczby klientów oraz potrzeba zapewnienia im obsługi na najwyższym poziomie wymagają stworzenia rozwiązania idealnie dopasowanego do potrzeb danej firmy. W związku z tym oferowany program ma za zadanie usprawnić obieg dokumentów w firmie, ze szczególnym naciskiem na system zarządzania reklamacjami i serwisem. Warunkiem długofalowego sukcesu jest umiejętność utrzymania zadowolonego, lojalnego klienta. Służy temu prowadzenie efektywnej opieki posprzedażnej i serwisowej. Przed wdrożeniem większość dokumentów dotyczących reklamacji jest przechowywana i procesowana w formie papierowej ewentualnie maili lub dokumentów Worda - a nie w bazie danych. Wprowadzenie dokumentów do bazy MS SQL za pomocą systemu Reklamacje i Serwis .net formalizuje i usprawnia ich obieg. Dla firmy ważnym elementem może być również gromadzenie i analizowanie danych dotyczących przyczyn reklamacji i ich proces realizacji. Wdrożenie systemu informatycznego opartego na rozwiązaniu przeglądarki internetowej (aplikacja ASP.net) wspomaga jeden z kluczowych elementów budowania zaufania klientów do firmy, jakim jest system obsługi reklamacji i serwisu. Kontakty z klientami nie kończą się z chwilą złożenia zamówienia.

Rola Partner

Rola partnera pozwala przeglądać reklamacje użytkownikom z przypisanym kontem partnera – ograniczone są zapisy dla pozycji wg analityki danego kontrahenta i towaru.

Rola Partner

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego

Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego
Pozwala na rejestrację zgłoszeń reklamacyjnych przez firmy na podstawie adresu mailowego i generowanego hasła. Moduł składa się z 3 sekcji: sprawdzanie statusu zgłoszenia; rejestracja nowej reklamacji przez dystrybutora; Zakładanie nowego konta dostępowego. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacyjnego .

Rola Wydania

Rola Wydania
Rola wydania przeznaczona jest dla pracowników zajmujących się wydawaniem wykonanych reklamacji. .

Rola Technik

Rola Technik
Rola przeznaczona dla pracowników serwsu zajmujących się naprawami. W ramach tej roli pracownicy przyjmują reklamacje z działu przyjeć, wykonują ocenę zgodności zgłoszenia oraz wykonują naprawę lub weryfikację. Na tej podstawie rejestrują wykonane usługi, zuzyte części do nparwy i wystawiają dokument KARTA NAPRAWY. Rola Technik .

Rola Przyjęcia

Rola Przyjęcia
Przeznaczona jest do rejestracji przyjęć reklamacji i zawiera następujące sekcje Zgłoszenie reklamacyjne – wyświetla formularz reklamacyjny; Przyjęcie paczek – wyświetla formularz KREATOR PRZYJĘCIA PACZEK; Przyjęcie RMA – wyświetla formularz przyjęcia na podstawie numeru RMA, analityki lub numeru listu przewozowego. .

Rola Kierownik

Rola Kierownik
Rola posiadająca szerokie uprawnienia związane z przeglądaniem i zarządzaniem reklamacjami. Posiada dodatkowe opcje związane z zestawieniami wg różnych kryteriów oraz dostęp do raportów SQL server. Raporty definiuje administrator i udostępnia wybranym użytkownikom. Rola Kierownik Wcześniej jednak raporty należy zainstalwoać na serwerze raportów bazy SQL server. .

Rola Administrator

Rola Administrator
Rola przeznaczona dla użytkownika nie będącego bezpośrednim użytkownikiem systemu, ale osobą odpowiedzialną za prawidłową podstawową konfigurację systemu. Jego rola ogranicza się do ustawiania podstawowych parametrów, skorowidzy, numeracji itp. I pełni rolę administracyjną, ale nie użytkową. Rola Administrator .

Proces reklamacji

Proces reklamacji
Reklamacje są istotnym elementem funkcjonowania każdej firmy, której produkty są objęte gwarancją. Organizacja procesu obsługi reklamacji, który wiąże się z przyjęciem zgłoszenia, wyznaczeniem osób odpowiedzialnych za rozpatrzenie reklamacji, ustaleniem przyczyn i wreszcie rozwiązaniem problemu w sposób zapewniający sprawną obsługę przyjmowania i rozpatrywania gwarancji może stanowid element niezwykle istotny dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Program pozwala na rejestrowanie zgłoszeń reklamacyjnych OnLine przez internet i wystawianie protokołów reklamacyjnych wraz z wydrukiem potwierdzenia dla klienta. Proces reklamacji . .
programy demo Programy DEMO
Reklamacje .net

Reklamacje .net

Program do obsługi reklamacji i serwisu - naprawy gwarancyjne procedura reklamacyjna RMA. program reklamacje numer RMA serwis gwarancyjny naprawa protokół z reklamacji przez internet
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa