OPROGRAMOWANIE SOFTWARESTUDIO
ZAPISYWANIE DOKUMENTÓW

PRODUCENT OPROGRAMOWANIA I DOSTAWCA ROZWIĄZAŃ INFORMATYCZNYCH. USŁUGI HOSTINGU W CHMURZE NA PLATFORMIE VMWARE.
ZAPISYWANIE DOKUMENTÓW

Zapis plików Sekcja zawiera dane niezbędne do prawidłowego zapisywania dołączanych dokumentów.

Zapis plików Sekcja zawiera dane niezbędne do prawidłowego zapisywania dołączanych dokumentów. Jako ścieżkę URI można podać również udział sieciowy. Po wprowadzeniu ścieżki można sprawdzić prawidłowość jej zapisu aktywując przycisk „Test FTP”. System poinformuję czy wskazana ścieżka istnieje. Strona WWW Określa adres, pod którym znajduje się strona aplikacji. Adres musi być podany w pełnym brzemię wraz z przedrostkiem http:\\ Typ zapisywanych plików Określa typ tworzonych plików ze skanera oraz czy użytkownik w trakcie skanowania może zmienić typ domyślny.

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Zapisywanie dokumentów.


Klasyczne metody przechowywania dokumentów w postaci papierowej stawiają wiele ograniczeń wynikających z natury papierowej dokumentu. Podstawowym problemem jest długi czas dotarcia do żądanego dokumentu, oraz przeszukiwanie zbioru dokumentów. Dodatkowo, w przypadku dużej ilości dokumentów, ich składowanie staje się problematyczne i wymaga przestrzeni biurowej. Zmianą w sposobie gromadzenia i wyszukiwania dokumentów jest wdrożenie programu do elektronicznej archiwizacji dokumentów Studio Dokumenty. net Informatyczny system elektronicznego składowania dokumentów i archiwizacji. System DMS o nazwie Studio Archiwizacji Dokumentów SAD.net przeznaczony jest do ułatwienia zarządzania dokumentami w firmie, urzędzie, kancelarii itp. zastosowanie skanwoania i elektronicznej archiwizacji dokumentów pozwala na zwiększenia bezpieczeństwa ich przechowywania wraz z zapewnieniem zestawu funkcji dodatkowych: - kontrola i przydzielanie uprawnień - wsparcie dla pracy grupowej - automatyczna archiwizacja dokumentów - łatwe i szybkie wyszukiwanie dokumentów.

Zapisywanie dokumentów

Zapis plików Sekcja zawiera dane niezbędne do prawidłowego zapisywania dołączanych dokumentów. Jako ścieżkę URI można podać również udział sieciowy. Po wprowadzeniu ścieżki można sprawdzić prawidłowość jej zapisu aktywując przycisk „Test FTP”. System poinformuję czy wskazana ścieżka istnieje. Strona WWW Określa adres, pod którym znajduje się strona aplikacji. Adres musi być podany w pełnym brzemię wraz z przedrostkiem http:\\ Typ zapisywanych plików Określa typ tworzonych plików ze skanera oraz czy użytkownik w trakcie skanowania może zmienić typ domyślny.

Sposób tworzenia nazw skanowanych dokumentów

Nazwę pliku można określić na dwa sposoby: 1. Automatycznie – jeśli wypełnione zostanie pole Temat, system automatycznie stworzy nazwę poprzez Walidacje zapisanego tam teksty. 2. Ręcznie – wpisując nazwę w odpowiednie pole. Nazwa tworzona musi spełniać odpowiednie warunki. Odpowiada za to procedura walidacji nazwy. Proces Walidacji polega na usunięciu niedozwolonych znaków oraz zmianie polskich znaków na ich odpowiedniki bez ogonków. W nazwie dopuszczalne są: - litery małe i duże; - cyfry; - znaki minus i podkreślenie. Pozostałe znaki są usuwane z nazwy pliku. Uwagi Nazwę dla plików można zmieniać wyłącznie, jak nie wczytano żadnych załączników, lub jeśli wszystkie załączniki zostały usunięte. Wpisując nazwę pliku ręcznie (lub wprowadzając jakąkolwiek korektę) blokuje się funkcje automatycznego nadawania nazwy. Aby ją przywrócić, należy skasować całą nazwę pliku, system przywróci wówczas nazewnictwo automatyczne na podstawie pola Temat. Każda zmiana pola temat pociąga za sobą zmianę nazwy pliku, chyba, że skanowano już dokumenty, lub wprowadzono ręcznie korektę nazwy. .

Skanowanie dokumentów

Po uruchomieniu skanowania system wywołuje aplikacje skanera. Odnośnie szczegółów skanowania należy szukać w instrukcji obsługi skanera. Po zakończeniu skanowania, sterowanie zostaje zwrócone do naszej aplikacji, a zeskanowany dokument w postaci pliku (lub plików) pojawiaja się w lewym panelu. Kolejne użycie przycisku „Skanowanie” spowoduje dołączenie nowych dokumentów do listy już istniejących. Po zakończeniu wprowadzania danych i zeskanowaniu wszystkich niezbędnych załączników należy wybrać przycisk „Zapisz”. Spowoduje to utworzenie zapisu w bazie SQL oraz przegranie wszystkich wskazanych załączników do miejsca składowania. Menu podręczne panelu z załącznikami Klikając prawym przyciskiem muszy na panelu z załącznikami uzyskujemy dostęp do menu podręcznego: Dostępne opcje to: - Skanowanie – odpowiada dokładnie takiej samej akcji jak przycisk „Skanowanie” w menu; - Usuń wskazany – usuwa wskazany (lub zaznaczone) załączniki z listy załączników. - Usuń wszystkie – usuwa wszystkie załączniki - Uporządkuj pliki – przenumerowuje pliki, usuwa ewentualne „dziury” w numeracji powstałe w trakcie usuwania załączników. Funkcja jest aktywowana automatycznie, po wybraniu przycisku zapisz. .

Dopisanie nowego dokumentu

Skanowanie i dołączanie dokumentów W celu dopisania nowego zapisu należy wybrać opcję dopisywania dokumentów. Nożna to zrobić na dwa sposoby: 1. Wybrać pierwszą ikonę na pasku tytułowym (obok kulki) 2. Nacisnąć myszką kulkę w lewym górnym rogu i wybrać dopisanie nowego dokumentu. Po wybraniu dopisania nowego dokumentu uzupełniamy wszystkie dane. Aby dołączyć dokumenty zeskanowane należy wybrać przycisk „Skanowanie”. Jednak, aby system mógł zapisać zeskanowane załączniki musi być określona nazwa, pod jaką będą one składowane (do nazwy dodatkowo dodawany jest na końcu czteroznakowy symbol „_xxx”, gdzie xxx jest kolejnym numerem licząc od jeden). Zasady nazewnictwa plików i sposobu uzyskiwania nazw opisano w rozdziale „Sposób tworzenia nazw skanowanych plików”. .

Konfiguracja dostępu do systemu DMS SQL

Hasło dostępu ma na celu ochronę programu przed dostępem do konfiguracji niepowołanych osób, oraz zabezpiecza przed uzyskaniem istotnych danych środowiskowych. Hasło może być dowolne, ale nie może być puste. Jeśli nie istnieje plik konfiguracyjny, podanie hasła jest nieistotne. Ponadto po zalogowaniu program poinformuje o tym fakcie. Jeśli plik konfiguracyjny istnieje, wówczas wymagane jest podanie prawidłowego hasła. Po podaniu prawidłowego hasła uzyskujemy dostęp do panelu konfiguracyjnego (jeśli plik konfiguracyjny istniał wszystkie pola są wypełnione). Konfiguracja polega na wypełnieniu odpowiednich pól właściwymi danymi. Serwer SQL Sekcja zawiera dane niezbędne do zalogowania się do serwera SQL, tj. adres i nazwa (jeśli wymagana) instancji Serwera SQL, metoda autoryzacji (dla autoryzacji SQL należy podać również nazwę użytkownika i hasło) oraz nazwę bazy. Prawidłowość wpisanych danych można potwierdzić wykorzystując przycisk „Test SQL”. Po jego uruchomieniu system poinformuje, czy udało się zalogować do serwera SQL. .
programy demo Programy DEMO
SoftwareStudio

SoftwareStudio

Producent oprogramowania i dostawca rozwiązań informatycznych. Usługi hostingu w chmurze na platformie VMware. Systemy informatyczne, aplikacje biznesowe CRM, WMS, ERP, HR, B2B, B2C. Programy Windows, aplikacje Android, Windows CE, Windows Mobile.
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa