OPROGRAMOWANIE REKLAMACJE .NET
AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE MAILI

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI I SERWISU - NAPRAWY GWARANCYJNE PROCEDURA REKLAMACYJNA RMA.
AUTOMATYCZNE WYSYŁANIE MAILI

Program może w określonym momencie wyysłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji.

Program może w określonym momencie wyysłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji. jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzjaący przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych - naprawy - automatcyznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Program do obsługi reklamacji i serwisu - naprawy gwarancyjne procedura reklamacyjna RMA. Automatyczne wysyłanie maili.


Wysyłanie wiadomości e-mail bezpośrednio z programu do współpracowników pozwala na szybkie przekazywanie wiadomości związanych z danym dokumentem zarejestrowanym w programie Studio Reklamacje. Pracownicy serwisu korzystając z aplikacji mogą w łatwy i szybki sposób przesłać wiadomości do innych pracowników oraz klientów korzystając ze standardowej funkcji maili. Wysyłanie wiadomości mailowych jest możliwe po odpowiednim skonfigurowaniu konta poczty elektronicznej za pomocą którego wiadomości są rozsyłane. Przed wysłaniem wiadomości wyśwetlany jest formualrz w którym osoba wysyłająca wiadomość mailową może wprowadzić lub zmienić tytuł wiadomości e-mail, wybrać adresatów oraz wprowadzić treść wiadomości. Kliknięcie na przycisk wyślij, powoduje rozesłanie wiaodmości do wszytskich osób z wybranej listy. Lista może zawierać nazwy i adresy pracowników z bazy oraz z bazy kontrahentów programu dla handlowców crm. Wysyłanie wiadomości mailowych z aplikacji internetowej pozwala pracownikom na swobodę działania bez konieczności dostępu do swojej skrzynki mailowej.

Automatyczne wysyłanie maili

Program może w określonym momencie wyysłać automatycznie powiadomienia dla klientów o statusie reklamacji. jeżeli serwis zatwierdzi przyjęcie urządzenia do naprawy (rejestracja przyjęcia do magazynu depozytu) to wysyłany jest mail potwierdzjaący przyjęcie urządzenia do naprawy. Po wykonaniu czynności serwisowych - naprawy - automatcyznie jest wysyłany mail z powiadomieniem o statusie, a po nadaniu numeru listu przewozowego wysyłane jest powiadomienie o wykonanej spedycji.

Automatyczne wysyłanie maili
programy demo Programy DEMO
Reklamacje .net

Reklamacje .net

Program do obsługi reklamacji i serwisu - naprawy gwarancyjne procedura reklamacyjna RMA. program reklamacje numer RMA serwis gwarancyjny naprawa protokół z reklamacji przez internet
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa