OPROGRAMOWANIE REKLAMACJE .NET
REKLAMACJA PRZEZ INTERNET

PROGRAM DO OBSŁUGI REKLAMACJI I SERWISU - NAPRAWY GWARANCYJNE PROCEDURA REKLAMACYJNA RMA.
REKLAMACJA PRZEZ INTERNET

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruhcomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru.

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruhcomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numwer referencyjny RMA który należy umieścić na paczkce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Program do obsługi reklamacji i serwisu - naprawy gwarancyjne procedura reklamacyjna RMA. Reklamacja przez internet.


Program Studio Reklamacje.net udostępniać może wybranej grupie użytkowników zalogowanych (partnerów, dystrybutorów, markety) oraz dla użytkowników końcowych (konsumentów) formularz zgłoszenia reklamacji przez Internet. Ponadto moduł pozwala na weryfikację statusu reklamacji przez Internet – użytkownik wystarczy, że poda numer zgłoszenia reklamacji RMA, numer referencyjny, numer listu przewozowego lub numer seryjny urządzenia. Internetowy formularz zgłoszenia reklamacji. Istnieje możliwość wykorzystanie anonimowego (bez wymaganego logowania) formularza zgłoszenia reklamacji. Formularz składa się z kilku sekcji: Dane reklamującego: nazwisko i imię, kod i miejscowość, ulica, numer telefonu adres mailowy. Informacje o reklamowanym towarze: data powstania wady data zakupu numer dowodu zakupu kod artykułu nazwa artykułu numer seryjny opis problemu Podsumowanie: Uwagi żądanie reklamującego odnośnie skorzystania z gwarancji producenta lub niezgodności z umową Wybierając pozycje z list wyboru można wpisać indeks lub nazwę artykułu w pozycji ARTYKUŁ, wcześniej jednak należy obowiązkowo zawsze określić producenta, grupę towarową i cechę. Grupy towarowe i cechy przypisywane są do kartotek towarowych zapisanych w bazie – lista budowana jest dynamicznie i nie wymaga wcześniejszej deklaracji za pomocą słownika. Abu dodać artykuł do reklamacji należy kliknąć na przycisk Dodaj informacja zostanie zapisana w bazie danych i wyświetlona w tabelce poniżej. Użytkownik może kontynuować wprowadzanie kolejnego artykułu do reklamacji lub przejść do kroku 3 – podsumowania. W celu zakończenia procedury zgłaszania reklamacji należy kliknąć na przycisk Wyślij zgłoszenie. Zostanie Ono zapisane w bazie ze statusem Oczekuje na aktywacje, a na podany adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z linkiem do jej aktywacji. Wypełnione zgłoszenie wysyłane jest na podany w formularzu adres konta mailowego - specjalna wiadomość w celu weryfikacji użytkownika, który aby aktywować zgłoszenie musi kliknąć na załączony w wiadomości link. Reklamacja przez internet Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruchomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numer referencyjny RMA, który należy umieścić na paczce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji. Informacja o statusie (stanie) reklamacji Formularz internetowy pozwala także użytkownikowi sprawdzenie statusu reklamacji na podstawie unikalnego numery referencyjnego RMA reklamacji.

Reklamacja przez internet

Wypełnienie wniosku i jego autoryzacja za pomocą maila pozwala na uruhcomienie procedury RMA w ramach której zostaje skierowany na podany we wniosku adres kurier w celu odebrania reklamowanego towaru. Reklamacja ma nadawany unikalny numwer referencyjny RMA który należy umieścić na paczkce oraz reklamowanym towarze w celu łatwej i szybkiej identyfikacji reklamacji.

Reklamacja przez internet
programy demo Programy DEMO
Reklamacje .net

Reklamacje .net

Program do obsługi reklamacji i serwisu - naprawy gwarancyjne procedura reklamacyjna RMA. program reklamacje numer RMA serwis gwarancyjny naprawa protokół z reklamacji przez internet
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa