OPROGRAMOWANIE PROGRAM CRM
DANE KONTAKTOWE KLIENTA

PROGRAM DLA MOBILNYCH HANDLOWCÓW RAPORTY Z WIZYT KONTROLA I ROZLICZANIE PRACY. OPROGRAMOWANIE DOSTĘPNE ZARÓWNO NA KOMPUTERY Z SYSTEMAMI WINDOWS JAK I APPLE. HANDLOWCY MOGĄ KORZYSTAĆ Z APLIKACJI NA TABLETACH I SMARTFONACH Z SYSTEMEM ANDROID.
DANE KONTAKTOWE KLIENTA

Dla każdego kontrahenta i jego oddziału można dopisać dowolną ilość kontaktów – czyli osób i możliwości skontaktowania się z nimi.

Dla każdego kontrahenta i jego oddziału można dopisać dowolną ilość kontaktów – czyli osób i możliwości skontaktowania się z nimi. W poziomu menu mamy dostęp do dwóch opcji, dopisywania nowego kontaktu oraz przeglądania istniejących kontaktów z opcją edycji zapisanych danych. Formularz dopisywania kontaktu cechuje konieczność wybrania oddziału kontrahenta powiązanego z kontaktem, czyli każdy kontakt musi być skojarzony z oddziałem.

Program dla mobilnych handlowców raporty z wizyt kontrola i rozliczanie pracy. Oprogramowanie dostępne zarówno na komputery z systemami Windows jak i Apple. Handlowcy mogą korzystać z aplikacji na tabletach i smartfonach z systemem Android. Dane kontaktowe klienta.


crm Handlowiec ma dostęp do szeregu modułów, najważniejsze z nich to kartoteki, wizyty oraz zestawienia. Kartoteki Pozycje szczegółowe zakładki menu KARTOTEKI wyświetlają kartoteki asortymentowe, kontrahentów, pracowników. Pozycja menu Asortyment wyświetla listę kartotek towarowych, oferowanych przez handlowców. W kartotece aktywna są funkcje: dopisania, edycji, podglądu oraz zestawienie obrotów dla kartoteki. Pola obowiązkowe przy dopisaniu kartoteki to INDEKS i NAZWA ARTYKUŁU. Do każdej kartoteki możliwe jest przypisywanie dowolnej ilości komentarzy i uwag, dodawanie załączników w postaci dowolnych plików oraz zdjęć. Kontrahenci i PracownicyPozycja menu KONTRAHENCI I PRACOWNICY wyświetla listę kartotek kontrahentów. W kartotece aktywne są funkcje: dopisania, edycji i podglądu kartoteki oraz zestawienie obrotów. Opisane funkcje uruchamiane są przez polecenia z paska poleceń lub wybór pozycji listy zadań wyświetlanej przez użycie prawego przycisku myszy. Kartoteka kontrahenta dopisywana jest przez użycie polecenia DOPISZ. Dane kontrahenta zapisywane są w wyświetlonym formularzu. Podstawowe dane adresowe klienta dotyczą siedziby firmy, a nie miejsc działalności do których kieruje się handlowiec. Miejsca wizyt zapisuje się w skorowidzu ODDZIAŁY. Polem obowiązkowym przy dopisani kartoteki jest NAZWA. Kartoteka zostaje zapisana przez użycie polecenia ZAPISZ. Po dopisaniu kartoteki zostaje wyświetlony komunikat informujący o wykonaniu Operacji. Okno dopisania należy zamknąć przez użycie przycisku . Dopisana kartoteka jest oznaczona jako aktywna – znacznik w polu AKTYWNA. Kartoteki, które nie są oznaczone jako aktywne nie są dostępne w dokumentach magazynowych w skorowidzu kontrahentów. OddziałyDla każdego kontrahenta należy dopisać co najmniej jeden oddział (stanowiący centralę – siedzibę firmy) Lista oddziałów jest listą adresową dotyczącą miejsc do jakich handlowiec może jeździć. Dane podstawowe w kartotece kontrahenta dotyczą danych siedziby firmy, a oddziały oznaczają miejsca odwiedzin. Z menu mamy dostęp do pozycji formularza dopisywania nowego oddziału oraz możliwość przeglądania i edycji istniejących oddziałów. KontaktyDla każdego kontrahenta i jego oddziału można dopisać dowolną ilość kontaktów – czyli osób i możliwości skontaktowania się z nimi. W poziomu menu mamy dostęp do dwóch opcji, dopisywania nowego kontaktu oraz przeglądania istniejących kontaktów z opcją edycji zapisanych danych. Formularz dopisywania kontaktu cechuje konieczność wybrania oddziału kontrahenta powiązanego z kontaktem, czyli każdy kontakt musi być skojarzony z oddziałem. Wizyty Sekcja udostępnia funkcje dopisywania nowych spotkań z klientami oraz zarządzanie procesem spotkań i ewidencją informacji zbieranych podczas spotkań. Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz wybrane ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki (aby odszukać klienta należy w okienku wpisać jego nazwę, miejscowość lub NIP) Przykładowo jeżeli wpiszemy WAR, to wyświetlone zostaną kartoteki Kleinów z Warszawy. Uwaga: handlowiec może wybrać klientów tylko przypisanych do niego – widocznych w jego kartotece kontrahentów. W ten sposób ograniczamy listę wyboru firm tylko do tych, którymi się opiekuje dany handlowiec. Zapisana wizyta znajduje się w rejestrze wizyt planowanych, a program oczekuje na wprowadzenie kolejnej wizyty. Planowane wizytyWyświetla rejestr wizyt zaplanowanych do wykonania dla zalogowanego handlowca. Handlowiec może daną wizytę zmodyfikować, anulować, przydzielić innej osobie. Kolumna PRIORYTET pozwala określić ważność wykonania danej wizyty – aby zmienić priorytet należy wybrać polecenie z MENU Edycja lub kliknąć 2 kotnie na kolumnie Priorytet. Wyświetli się wówczas się formularz wyboru. Wizyty znajdujące się w rejestrze wizyty planowane można przenieść do innych rejestrów korzystając z funkcji zmiany statusu, wybierając polecenie z MENU Edycja lub klikając 1 krotnie na kolumnie Status. W celu realizacji zaplanowanej wizyty należy ją przenieść do rejestru wizyt w trakcie realizacji, aby móc edytować dane związane z przebiegiem spotkania, rejestracją pozycji zamówienia czy wprowadzenia planów zamówień klienta.Wizyty w trakcie realizacjiKolejny rejestr w programie crm.net to wizyty w trakcie realizacji, z tego poziomu handlowiec wprowadza informacje o danej wizycie. Formularz rejestracji danych związanych z wizytą handlowca u klienta, zawiera informacje o: § Miejscu wyjazdu – wybór ze skorowidza, który za

Dane kontaktowe klienta

Dla każdego kontrahenta i jego oddziału można dopisać dowolną ilość kontaktów – czyli osób i możliwości skontaktowania się z nimi. W poziomu menu mamy dostęp do dwóch opcji, dopisywania nowego kontaktu oraz przeglądania istniejących kontaktów z opcją edycji zapisanych danych. Formularz dopisywania kontaktu cechuje konieczność wybrania oddziału kontrahenta powiązanego z kontaktem, czyli każdy kontakt musi być skojarzony z oddziałem.

Wizyty handlowca

Wizyty handlowca
Rejestrowanie nowej wizyty rozpoczyna się od wprowadzenia informacji podstawowych pozwalających zapisać nowy dokument w rejestrze wizyt planowanych. Planowana nowa wizyta powinna mieć określony tytuł charakteryzujący spotkanie, oraz wybrane ze skorowidza informacja o rodzaju wizyty oraz celu jaki chcemy osiągnąć. Następnie mamy do wypełnienia informacje o dacie planowanego spotkania, terminie ostatecznej realizacji, oraz datę zgłoszenia potrzeby takiego spotkania. Wizyty handlowca Dane dotyczące kontrahenta związanego z danym spotkaniem możemy wpisać „z ręki” do poszczególnych okienek formularza lub wyszukać ze skorowidza kontrahenta z kartoteki. .

Kontrahent i jego oddziały

Dla każdego kontrahenta należy dopisać co najmniej jeden oddział (stanowiący centralę – siedzibę firmy) Lista oddziałów jest listą adresową dotyczącą miejsc do jakich handlowiec może jeździć. Dane podstawowe w kartotece kontrahenta dotyczą danych siedziby firmy, a oddziały oznaczają miejsca odwiedzin. Z menu mamy dostęp do pozycji formularza dopisywania nowego oddziału oraz możliwość przeglądania i edycji istniejących oddziałów. .

Moduł handlowiec

Aplikacja webowa CRM dla firm handlowych dzięki technologii zgodnej ze standardem HTML5 pozwala handlowcom przez Internet korzystać z modułu systemu CRM. Handlowiec ma więc za pomocą laptopa, tabletu czy telefonu komórkowego wgląd do danych programu. System CRM można uruchamiać na wszytskich popularnych urządzeniach korzystających z Internetu i zgodnych ze standardem HTML5 i CSS3 oraz JQuery.. SYSTEM CRM. 2015-06-06
Moduł handlowiec

Formularz raportu handlowca

Wprowadzania danych do raportu z pracy handlowca odbywa się za pomocą specjalnego formularza dostępnego przez Internet. Internetowy formularz w programie CRM pozwala wprowadzać do bazy informacje związane z odbytymi spotkaniami handlowca z klientami.. PROGRAM CRM. 2015-06-05
Formularz raportu handlowca

Wizyty handlowca

Za pomocą programu CRM handlowiec planuje swoje wizyty i spotkania z klientami. Wizyty handlowca rejestrowane są w kalendarzu. Po zakończeniu spotkania handlowiec wprowadza w programie informacje odnośnie ustaleń - tworzy raport ze swojej wizyty.. CRM. 2015-06-04
Wizyty handlowca

system CRM

nowoczesne oprogramowanie wymaga przeglądarki internetowej. HTML5 PRZEGLĄDARKI INTERNETOWEJ. 2015-01-24
system CRM

Oprogramowanie CRM

Oprogramowanie CRM przez www. INTERNET WWW ASP SQL. 2015-01-23
Oprogramowanie CRM

system CRM

program CRM przeglądarka internetowa. PRZEGLĄDARKA INTERNETOWA. 2015-01-22
system CRM

Internetowa aplikacja CRM

rejestrowanie wizyt handlowców. APLIKACJA CRM. 2015-01-21
Internetowa aplikacja CRM
programy demo Programy DEMO
Program CRM

Program CRM

Program dla mobilnych handlowców raporty z wizyt kontrola i rozliczanie pracy. Oprogramowanie dostępne zarówno na komputery z systemami Windows jak i Apple. Handlowcy mogą korzystać z aplikacji na tabletach i smartfonach z systemem Android. Oprogramowanie dla handlowców CRM to nowoczesne rozwiązania na bazie SQL Server. Program dla handlowców do raportowania i harmonogramowania ich pracy.
html5 css3sql 2012
przeglądarka internetowa